Detta är Apex Legends - Gratis och ute nu!

Robot
Detta är Apex Legends - Gratis och ute nu!

Ryktena stämde, börja lira redan ikväll. Se gameplay-trailern.

#apex-legends


Medlem

AMAGAD AMAGAD AMAGAD AMAGAD AMAGAD......Laddar nu


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Nyhet uppe direkt efter twitch-eventet! snyggt calle


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tankar hem just nu, blir till att testa ett tag, kommer med lite intryck sen.

Det såg inte ut som man hade samma movement som i Titanfall, väldigt tråkigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Katastrof nu för jag vänta några dagar innan jag provspelar den. Svärmor ska stanna några dagar till.😕

Medlem

Nu hängde sig downloaden, misstänker overload på origin-burkarna!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Såklart att det skulle vara F2P. Verkligen inte en modell som tilltalar mig. Ja ja, ha så kul.

Medlem

Ja det "löser" väl valet till onsdags streamen då
Känns som lite gubbar och korta ronder utan att spelat då förstås.
Hur många gb?

-cb99

Edit in,
Hur många gb? 12,7 Gb (PC)


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Det såg faktiskt bättre ut än vad jag förväntat mig. Jag är inget Battleroyal fan, men jag kan åtminstone prova. Vem vet, kanske man fastnar för det (det är ju gratis, så man förlorar inget annat än lite tid!)

Skrivet av b0ne:

Nu hängde sig downloaden, misstänker overload på origin-burkarna!

Känns som det är något hos dig - funkar utmärkt att ladda ner för mig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Det såg faktiskt bättre ut än vad jag förväntat mig. Jag är inget Battleroyal fan, men jag kan åtminstone prova. Vem vet, kanske man fastnar för det (det är ju gratis, så man förlorar inget annat än lite tid!)

Känns som det är något hos dig - funkar utmärkt att ladda ner för mig.

Är nog inte enbart han, det frös här ett tag också, men kom igång igen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av b0ne:

Nyhet uppe direkt efter twitch-eventet! snyggt calle

Kunde varit 10 minuter tidigare om jag inte glömt att publicera skiten

I övrigt, ser ball ut, kommer garanterat lira imorgon.


signatur
Medlem
Skrivet av Fezk:

Är nog inte enbart han, det frös här ett tag också, men kom igång igen.

Good good!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Finns det inte på Epic Store blir det bojkott.

Inaktiv

Skall definitivt testas.

Medlem

Gillar inte att man tvingas till att köra i en squad, vad jag kan se finns det inget solo alternativ?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

Fast på 55% av nedladdningen, kan starta spelet men det står "HD texture downloading". Verkar saknas massor på startmenyn. Någon annan i liknande sits?

EDIT: Startade om Origin och nu verkar det vara igång igen, då ska vi se.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fezk:

Tankar hem just nu, blir till att testa ett tag, kommer med lite intryck sen.

Det såg inte ut som man hade samma movement som i Titanfall, väldigt tråkigt.

Vissa karaktärer verkade mer rörliga än andra.


signatur
Medlem

Någon som hört något om crossplay alá Fortnite?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Live just nu, verkar grymt!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vissa karaktärer verkade mer rörliga än andra.

Mjo såg så ut, men inte sett någon med wallrun vilket jag tyckte var en del av charmen med Titanfall.

Förövrigt så läste jag detta medan jag väntar på nedladdningen, inget Titanfall 3 på g alltså -

"There are some people who think there are too many battle royale games or it's a fad, the world thinks we're making Titanfall 3 and we're not - this is what we're making.

McCoy's answer also confirms what many already suspected: Titanfall 3 isn't in development, and Apex Legends is its current Titanfall focus."

https://www.eurogamer.net/articles/2019-02-04-respawn-explain...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Herregud, alla dessa skräp är exakt likadana. Jag som hade hoppats på att det skulle vara battle royale med robotar.

Medlem

Då det är rätt likt Titanfall 2, dom som inte bryr sig om grafik (köra på lägsta inställningar) samt vill spara utrymme på ssd/hdd (inte direkt så spelet tar mycket plats) kan med enkelhet ta bort 2 filer inne i " :\Program Files (x86)\Origin Games\Apex\paks\Win64". pc_all_opt.starpak och pc_all.starpak (med andra ord, starpak filerna), dom tar ca 16gb tillsammans. Såklart är detta inte nödvändigt, och varje gång spelet får sig en uppdatering, vilket detta lär få en del utav, så kommer dom laddas ner på nytt. Så onödigt, fast nödigt för den som verkligen behöver utrymme. Den som leker med detta behöver inte oroa sig om att det är fusk eller att man får ytterligare fördelar, det är exakt samma som att köra spelet på lägsta inställningar.

Releasehästryttare
eld
Medlem

Sourcemotorn igen!

Medlem

Mitt spel är på tyska... Inget language settings. Hmmmm.
Spelar på xbox. Får dra hem det på ps4


signatur

"High life on low budget"

Medlem

@Fezk: Ajfan... jaha, då blir det att skippa detta. *fimpar downloaden*

Var lite nyfiken annars.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kört några rundor. Avvaktar något halvår tror jag. Behövs verkligen optimeringar, sen såklart hoppas jag på vissa speländringar. (Får gärna öka sprinthastigheten för herre jävlar just nu)

Ambassadör
Xbox

Hade det varit Titans med så hade det varit fränt och annorlunda.


signatur

Jump in.

Medlem

Som en gammal arbetslös gubbe och säkert många ungdomar så blev jag hypad.

Slutade ladda ner halvvägs. Är det här något nytt? Fräsht nytt spel som kommer spelas av många typ Team Fortress 2? Eller bara ett försök att fixa snabba pengar med dåligt spel?


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Tråddemonen
Testpilot

Frun har sommat, dags att testa spelet!

12
Skriv svar