Anthem, Metro Exodus, Far Cry New Dawn i februaris releaselista

Robot
Anthem, Metro Exodus, Far Cry New Dawn i februaris releaselista
Releasehästryttare

Wargroove blev ju bra, tummarna för att Eastshade blir nått att ha nu också då.

Medlem

Metro Exodus är det enda som lockar i februari, men det känns som en titel jag väntar med. Plockar upp den för halva priset på nästa Steam-rea (Nej, förlåt, Epic-rea. )

Medlem
Skrivet av Bennii:

Metro Exodus är det enda som lockar i februari, men det känns som en titel jag väntar med. Plockar upp den för halva priset på nästa Steam-rea (Nej, förlåt, Epic-rea. )

Haha. Håller med om att det är det enda som lockar ordentligt. Det där riktiga öststats science fiction lockar mig. Har spelat spelen och läst böckerna. Sedan har jag dreglat lite över alla supersnygga trailers. Så jag orkar nog inte vänta för länge.🤤😁

NuZ
Testpilot

Med så bra spel som Apex Legends så tror jag att Anthem kommer sälja dåligt, Metro kommer gå ok för och Far Cry kommer fansen köpa bara. Det är ju en spinoff endå.

*Spåkulan stoppas undan*


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Metro, Far Cry och Anthem.
Skeptisk till Far Cry då jag tröttnade ganska snabbt på 5:an men lyckades ta mig igenom det.


signatur
Medlem

Nu är det snart bara 2 veckor till Anthem kommer (optimist) Jävlar vad bra det kommer bli!

Medlem

Anthem förbokat!

Inaktiv

Metro, blir mitt enda köp i Februari. Far cry lockar men saknar en snygg steelbook till det så köper kanske på rea istället, är ju UBI så priset sjunker som Titanic.

Medlem

Jobbigaste är att jag vill skaffa ratt och playseat till Dirt Rally 2.0, och en UltraWide+grafikkort till Anthem. Blir väldigt dyrt
Alldeles för mycket bra och intressanta spel i Februari.

1
Skriv svar