Recension – God Eater 3

Robot
Recension – God Eater 3

Trött dåtid i skuggan av Monster Hunter World.

#bandai-namco, #god-eater-3


Medlem

3/5 skulle jag ge det
pga anime boobies.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Lite intressant att utdaterad grafik påverkar ett spels betyg. Är det beroende på vilken typ av spel det är?

Annars skulle ju varenda indie spel får minus betyg pga utdaterad grafik.

Redaktör
Skrivet av Rydell1986:

Lite intressant att utdaterad grafik påverkar ett spels betyg. Är det beroende på vilken typ av spel det är?

Annars skulle ju varenda indie spel får minus betyg pga utdaterad grafik.

Betyget sätts utifrån alla nämnda faktorer, inte bara grafiken. Plus/minus tar upp nämnvärda saker, men är ingen betygskalkyl.


signatur
Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Rydell1986:

Lite intressant att utdaterad grafik påverkar ett spels betyg. Är det beroende på vilken typ av spel det är?

Annars skulle ju varenda indie spel får minus betyg pga utdaterad grafik.

Precis som Tomas skriver är det en av flera parametrar som räknas in i betyget. Hade spelet varit bra i övrigt, om spelmekaniken hade varit tight och berättelsen var bra, hade en något daterad grafik inte sänkt den totala spelupplevelsen särskilt mycket. Att det är roligt och intressant att spela väger alltid tyngst i min bok.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

2005 ringde och ville ha tillbaka sitt spel.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Dudinkalv: jag tror 2005 ringde och protesterade att bli förknippade med jordgubbs-busken, som vi alla vet definitivt är en sak som existerar.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

1
Skriv svar