LittleBigPlanet 2 - se första filmen

Medlem

låten äger!
skaffade inte ettan men det lär väl bli att köpa detta.

Medlem

Det här ska vara i min samling skulle inte heller säga nej till collectors edition av detta spel om det skulle komma


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

passion pit får mig att köpa ett ps3


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Skönt låt som fan..
Nån som lånar ut sin PS3 så man kan testa ettan?

Medlem
Skrivet av Orbs:

Verkar riktigt trevligt! Men jag hoppas att det finns många, många färdiga banor. Alltså ett helt spel att spela igenom, så att det inte bara är fokus på att bygga egna banor.

Hoppas också att de har slipat på kontrollerna från ettan då de ibland kändes lite oprecisa.

Och så hoppas jag att de har fixat ett bättre system för att hitta andras banor, nån slags ranking av banor och att man lättare ska kunna hitta guldkornen bland alla tusentals banor. Skulle vilja att man kunde spara favoriter i en lista mm.

Men nog fasen verkar det lovande, och ett köp blir det definitivt

LBP 2 erbjuder precis som första spelet en kampanj med handling och utmanande banor från utvecklarna.

LBP2 kommer bli SÅ FRUKTANSVÄRT bra!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Så himla urgullig trailer.
Vill definitivt ha det här spelet.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Ettan är helt sjukt kul så detta kan bara inte missa


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

ganska intressant, just med att man kan bygga nya banor, men LBP2 tar ju steget ännu längre, med en snarlik mod variant. får mig att tänka på riktigt modning till pc, som inte fungerar direkt till konsoll förrän nu. LBP2 kommer skapa detta behovet och sen är det bara en tidfråga innan nån gör ett sandbox spel med verktyg att göra nästan intill vad som helst. lägga till nytt matrial som 3d och 2d bilder från tex datorn med så.

Medlem

Bara det faktum att det finns över 2.4 miljoner skapade banor i LBP så kan knappast tvåan bli ett misslyckande (om det inte blir en totalflopp såklart).
Givet köp för mig i vilket fall!

Medlem

Grym trailer, ett givet köp för min del!

Om jag får vara lite negativ så ser det aningen rörigt ut. Risken är att försäljningssiffrorna inte blir särskilt höga om konceptet blir för luddigt. Förstår man inte riktigt vad spelet går ut på vid en snabb titt så skrämmer det bort många "icke-gamers", just den grupp som skulle ha massor av nöje med LBP.

Hoppas för övrigt att:
1. De gör styrkänslan lite mer exakt än i 1:an
2. Det blir enklare att hitta kvalitetsbanor online.

Medlem

Årets trailer är redan här! Har inte rört mitt LPB på många månader men efter denna trailer blev jag så sjukt sugen på att spela igen! STORT plus i kanten att alla gamla banor är kompatibla med tvåan!

Detta blir ett så givet köp att det nästan är något som borde lagstadgas.


signatur

- r4z0r -

Precis, en spelmotor som man kan leka med...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem

Nah, fortfarande för puttinuttigt för min smak. Pass.

Medlem
Skrivet av KoP:

Nah, fortfarande för puttinuttigt för min smak. Pass.

manlig


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Ser fint ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av KoP:

Nah, fortfarande för puttinuttigt för min smak. Pass.

Hur kommer texturerna i de gamla banorna att uppdateras, någon som vet?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Do want! Älskade ettan, tyckte bara att editorn var för begränsad för det jag ville göra, verkar som tvåan råder bot på det

KoP
Medlem
Skrivet av Wahlstrom:
Skrivet av KoP:

Nah, fortfarande för puttinuttigt för min smak. Pass.

manlig

12
Skriv svar