GTA V-fuskmakare döms till böter på 1,3 miljoner kr

Medlem

Ser ut som om flera här har lite olika syn på vad ordet "idiotiskt" betyder. Han var ju inte korkad då han gjorde det som han själv tjänade mest på. Det vill säga hålla sig undan för att "bara" få maxbeloppet istället för att dyka upp, behöva redovisa alla pengarna och sedan riskera både högre belopp samt skattesmäll på det. Men att det sedan var "dumt" i betydelsen "moraliskt fel" är en annan sak, då blir "idiot" mer ett skällsord snarare än att han är det i ordets rätta betydelse.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Löjligt att ta det till rätten, kan jag tycka.

Medlem

Han var en smart jävel.

Medlem

Tänk hur stor denna business är i högskolan/universitetet om nu något så pass oviktigt som spel tjänar miljoner på det.

Avstängd
Skrivet av anon_326400:

Löjligt att ta det till rätten, kan jag tycka.

Hur är det löjligt att dra nånting som direkt skadar ens produkt och varumärken inför rätten?

Ja med all rätt eller? De e ju deras spel, han har väl ingen som helst rätt att sälja fusk till deras spel.. hoppas de sved för idioten !

Medlem
Skrivet av anon_326400:

Löjligt att ta det till rätten, kan jag tycka.

Varför?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

SÅ. JÄVLA. BRA.

Medlem

fuskare i MP spel är små daggmaskar som förtjänar livstids ban ifrån internet.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Prostitution hade nog varit en bättre idé än det här.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

@CliQue-SinneD:

Vem har sagt tt han kommer betala böterna vilket han nog inte lär göra så tjänat extra fint på det hela

12
Skriv svar