The Bard's Tale 4 får Enhanced edition

Robot
The Bard's Tale 4 får Enhanced edition
Medlem

Blev en refund på Steam, tyckte spelet hade tappat allt vad jag tyckte om med de klassiska spelen och ersatt det med en oherrans massa onödiga pussel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Blev en refund på Steam, tyckte spelet hade tappat allt vad jag tyckte om med de klassiska spelen och ersatt det med en oherrans massa onödiga pussel.

Instämmer. Jag spelade förvisso igenom hela, men det var på tok för mycket pussel. Kunde ju knappt gå några meter innan man stötte på ett nytt pussel som ofta inte var särskillt svårt utan bara tog tid att genomföra. För att när man klarade det ånyo springa in i ett pussel efter några meter.
Det hade även sjukt dåligt performance på vissa områden, förvisso har jag inte kraftigaste datorn men från 40-60+fps ned till enkelsiffrig fps i en hel skog vart ju sådär.
Combaten blev lite väl lätt med om man klurade ut lite väl OP combos med vapen/skills. Men utöver det var det väl rätt trevligt. 4-6/10 nånting sånt kanske?

1
Skriv svar