"För mycket ammo" – Fallout 76-spelare bannas efter 900 timmar
Det senaste misslyckandet med spelhistoriens antagligen största misslyckande nånsin. Känns nästan som dom trollar oss vid det här laget.
Duke Nukeem Forever piskar Fallout 76 på fail-skalan imo
Spelar 76 fortfarande och tycker fortfarande att det är värt pengarna.
Har inte lidit nämnvärt av alla de buggar som folk påstår sig hitta överallt.
Det är sant att antalet spelare droppat men det är bara bra att dessa som speedlevlat lägger ner. Att uppnå lvl 200 på några veckor bara för att är ju rätt meningslöst i längden.
Man missar mycket av spelet på det sättet.
Synd bara att dessa gnällspikar är de som hörs mest av när det gäller recensioner och tyckande.
Och när man sitter och helt plötsligt blir snudd på den enda som spelar på servern, blir spelet mycket mer spelbart.
ugga bugga über hauling lugga
Spelar 76 fortfarande och tycker fortfarande att det är värt pengarna.
Alla har sina guilty pleasure!
Och när man sitter och helt plötsligt blir snudd på den enda som spelar på servern, blir spelet mycket mer spelbart.
Det är väl å andra sidan inget vidare betyg på ett fungerande multiplayer-spel?
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Tröttnade snabbt på spelet och brukar spela 5 tim dag. Även fast jag hade kompisar som spelar så var det svårt att hålla samma level. Även om man börjar på nya karaktärer mm. Spelet funkar inte alltid så bra. Tänk dig att du har level 15 och ska göra ett uppdrag. Du kommer dit du ska och upptäckter att fienderna är level 40-45. Uppdraget blir i det närmaste omöjligt/tråkigt. Bara för att någon med högre level redan är på plats. Jag var med om det många gånger och mina kompisar är av den inställningen att finns det ett hinder så ska det nötas ner till varje pris. Så tycker jag inte att ett spel ska vara att man ska behöva dö 30+ gånger. Så för mig var det en plåga. Sen finns det ytterligare mycket annat som är rätt dåligt med spelet såklart....
Jag kämpade ganska tappert, ville inte släppa spelet. Men näe det är omöjligt att fortsätta spela. Buggiaste spelet jag någonsin spelat och Betsheda är helt otroligt dåliga på balans alltså. Dom får hålla sig till singleplayer spel punkt slut de har varken kodnings eller balans kompetensen till att låta något spel gå online
Det är väl å andra sidan inget vidare betyg på ett fungerande multiplayer-spel?
Det är inte spelet som det är fel på, det är spelarna
ugga bugga über hauling lugga
Tröttnade snabbt på spelet och brukar spela 5 tim dag. Även fast jag hade kompisar som spelar så var det svårt att hålla samma level. Även om man börjar på nya karaktärer mm. Spelet funkar inte alltid så bra. Tänk dig att du har level 15 och ska göra ett uppdrag. Du kommer dit du ska och upptäckter att fienderna är level 40-45. Uppdraget blir i det närmaste omöjligt/tråkigt. Bara för att någon med högre level redan är på plats. Jag var med om det många gånger och mina kompisar är av den inställningen att finns det ett hinder så ska det nötas ner till varje pris. Så tycker jag inte att ett spel ska vara att man ska behöva dö 30+ gånger. Så för mig var det en plåga. Sen finns det ytterligare mycket annat som är rätt dåligt med spelet såklart....
Det stöter man på lite nu och då. Antar att du försökte dig på Whitesprings?
Jag hade det problemet i början jag med men nu när speedlevlarna och legendary farmarna är borta så går det att klara av alla uppdrag.
ugga bugga über hauling lugga
Duke Nukeem Forever piskar Fallout 76 på fail-skalan imo
Håller inte med. DNF hade varit under utveckling så länge och haft så problematisk att väldigt få hade några höga förväntningar när det släpptes. Fallout 76 var inte bara ett dåligt spel som folk hade förhoppningar om, all bullshit efter släppet har varit den värsta PR härvan för någon utgivare nånsin. EA hade den största men där fanns inte så mycket anseende att förlora till att börja med. Bethesda hade bra anseende fram till 76.
Håller inte med. DNF hade varit under utveckling så länge och haft så problematisk att väldigt få hade några höga förväntningar när det släpptes. Fallout 76 var inte bara ett dåligt spel som folk hade förhoppningar om, all bullshit efter släppet har varit den värsta PR härvan för någon utgivare nånsin. EA hade den största men där fanns inte så mycket anseende att förlora till att börja med. Bethesda hade bra anseende fram till 76.
Agree to disagree då
Tröttnade snabbt på spelet och brukar spela 5 tim dag. Även fast jag hade kompisar som spelar så var det svårt att hålla samma level. Även om man börjar på nya karaktärer mm. Spelet funkar inte alltid så bra. Tänk dig att du har level 15 och ska göra ett uppdrag. Du kommer dit du ska och upptäckter att fienderna är level 40-45. Uppdraget blir i det närmaste omöjligt/tråkigt. Bara för att någon med högre level redan är på plats. Jag var med om det många gånger och mina kompisar är av den inställningen att finns det ett hinder så ska det nötas ner till varje pris. Så tycker jag inte att ett spel ska vara att man ska behöva dö 30+ gånger. Så för mig var det en plåga. Sen finns det ytterligare mycket annat som är rätt dåligt med spelet såklart....
Kan va rätt så jobbigt i början, men det är så med alla bethesdas spel. Man kan knappt döda något i början, sen när man är hög lvlad så är man en one man army.
Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X