WWE-stjärnan Ronda Rousey klär ut sig till MK:s Sonya Blade

Robot
WWE-stjärnan Ronda Rousey klär ut sig till MK:s Sonya Blade

Och hon gör även rösten till henne i kommande Mortal Kombat 11

#Mortal-Kombat, #Ronda-Rousey, #WWE


Medlem

Tänkte först rätta att Ronda rousey nog är mer känd som mästare i UFC och gick obesegrad länge.
Men tydligen kör hon wrestling i WWE numer, imponerande att dom tagit in en sån kvinna istället för randomiserade bimbo som ska låssasbrottas


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Lite mer grafiska än sist jag såg något om MK.
Ska man börja ta åldersmärkningen på allvar nu eller är det upp till var och en som vanligt...

Skribent
Skrivet av Molotov:

Tänkte först rätta att Ronda rousey nog är mer känd som mästare i UFC och gick obesegrad länge.
Men tydligen kör hon wrestling i WWE numer, imponerande att dom tagit in en sån kvinna istället för randomiserade bimbo som ska låssasbrottas

Ronda är en så kallade "forerunner", hon gick obesegrad länge och kan hantera saker så länge hon är på topp. När hon förlorade hade hon svårt mentalt och kom aldrig tillbaka. Inom MMA brukar man ju säga att det är förlusterna som visar vilken fighter man är, inte vinsterns

Att köra WWE är nog bra för henne, slippa hantera förluster, plus tjäna bra med pengar utan att bli slagen i ansiktet.

Detta är inget hat mot henne utan det är ju bra hon gör det hon känner sig bekväm med.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Molotov:

Tänkte först rätta att Ronda rousey nog är mer känd som mästare i UFC och gick obesegrad länge.
Men tydligen kör hon wrestling i WWE numer, imponerande att dom tagit in en sån kvinna istället för randomiserade bimbo som ska låssasbrottas

I många fall, för många av "brottarna" är Wrestling en väldigt påfrestande och slitsam karriär. De är i de flesta fall extremt vältränade atleter så det passar säkert bra för en MMA fighter som håller på att runda av.

Men mitt intresse dog nog samtidigt som Hoa Hoa slutade kommentera sändningarna på TV3


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

I många fall, för många av "brottarna" är Wrestling en väldigt påfrestande och slitsam karriär. De är i de flesta fall extremt vältränade atleter så det passar säkert bra för en MMA fighter som håller på att runda av.

Men mitt intresse dog nog samtidigt som Hoa Hoa slutade kommentera sändningarna på TV3

Jo visst är det så.
Jag menade just i att det var bra dom tagit in henne, Anna kännetecknar ju WWE dam wrestling tidigare iaf mest var "snygga brudar" som typ bitchslappade varandra och körde bra & panties match.
Det hade iofs säkert hoahoa älskat

Följer inte heller WWE nå mer har gjort det till och från men slutade helt för 2år sen, det är så dåligt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Såg ett klipp där hon pratade om Pokémon spelen. Hon kunde sin skit så säger hon att hon är ett fan då tror jag henne.

Skribent
Skrivet av jehuty:

Såg ett klipp där hon pratade om Pokémon spelen. Hon kunde sin skit så säger hon att hon är ett fan då tror jag henne.

Ja hon är en "gamer" vad jag förstått, åtminstone var när hon var yngre. Så jag tvivlar inte på att hon är genuin i att hon är intresserad av spel.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Ronda är en så kallade "forerunner", hon gick obesegrad länge och kan hantera saker så länge hon är på topp. När hon förlorade hade hon svårt mentalt och kom aldrig tillbaka. Inom MMA brukar man ju säga att det är förlusterna som visar vilken fighter man är, inte vinsterns

Att köra WWE är nog bra för henne, slippa hantera förluster, plus tjäna bra med pengar utan att bli slagen i ansiktet.

Detta är inget hat mot henne utan det är ju bra hon gör det hon känner sig bekväm med.

https://www.wrestlinginc.com/news/2019/02/ronda-rousey-needed...

Hon slipper bli slagen i ansiktet men verkar inte ha något emot att ta några smällar Har följt hennes karriär i WWE och hon har anpassat sig extremt snabbt och haft några bra matcher, och fegar inte på att låta sig själv ta stryk. Var inte så mycket för att dom skulle ta in ett toppnamn utifrån att sätta titeln på men hon har verkligen inte bara glidit fram. All respekt åt henne!

Sen att hon är ett genuint fan av både WWE och TV-spel och annat, och tar det på allvar gör inte saken sämre.

Skribent
Skrivet av Lidodido:

https://www.wrestlinginc.com/news/2019/02/ronda-rousey-needed...

Hon slipper bli slagen i ansiktet men verkar inte ha något emot att ta några smällar Har följt hennes karriär i WWE och hon har anpassat sig extremt snabbt och haft några bra matcher, och fegar inte på att låta sig själv ta stryk. Var inte så mycket för att dom skulle ta in ett toppnamn utifrån att sätta titeln på men hon har verkligen inte bara glidit fram. All respekt åt henne!

Sen att hon är ett genuint fan av både WWE och TV-spel och annat, och tar det på allvar gör inte saken sämre.

Ja jag tvivlar inte på att WWE-brottningen tar på kroppen och att man inte får vara rädd att ta lite styrk. Hon kommer ju får Judon trots allt, vilket är rätt hårt. Men det är ändå skillnad mot att gå in i buren på en MMA-match och veta att motståndare kommer försöka ta huvudet av dig, sen att bli knockad som hon blev...det jag egentligen vill säga är att MMA långti ifrån är för alla, och det är ingen skam i det.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar