Anthem - Svensk allians

Medlem
Anthem - Svensk allians

Hej!
Jag är en medelålders spelare som letar nån att spela med i Anthem.
Trodde inte jag skulle gilla det men det känns riktigt bra hittills
Kanske finns det nån bra discord kanal också?
Jag är just nu lvl 9 så inget att skryta med.

Ni hittar mig med: JHGBaouns01 eller JHGBaouns

Medlem

Säg till om du får napp nånstans.

Medlem

Hej
Vi är några 40+ män som gärna skulle behöva en eller ett par Anthem spelare till i våran grupp.

VI spelar några kvällar i veckan, tyvärr inte på fasta tider, men det är oftast någon av oss online varje kväll.

Vi använder Discord som voice chat.

Känner ni att ni vill prova vårat gäng så är ni mer än välkomna att kontakta mig på jack2heart(snabelA)gmail.com eller i vänna mig i Origin (jack2heart) så är du välkommen med.

Vi är ett kul gäng på Discord och tyvärr så har inte Anthem tilltalat oss alla så andra spel spelas av andra om man vill spela något annat. Vi har noll tolerans emot hat och att racka ner på varann. Annars är vi alla vuxna och fullaste respekt att familj och IRL kommer först.

Värt att notera är att vi alla mer eller mindre avskyr PvP spel så sådana spel kommer inte att spelas.

Välkomna
// Jack "Micke" Heart

Medlem

Jag addar er efter jobbet

Gnällkuk
Skrivet av JackHeart:

Hej
Vi är några 40+ män som gärna skulle behöva en eller ett par Anthem spelare till i våran grupp.

VI spelar några kvällar i veckan, tyvärr inte på fasta tider, men det är oftast någon av oss online varje kväll.

Vi använder Discord som voice chat.

Känner ni att ni vill prova vårat gäng så är ni mer än välkomna att kontakta mig på jack2heart(snabelA)gmail.com eller i vänna mig i Origin (jack2heart) så är du välkommen med.

Vi är ett kul gäng på Discord och tyvärr så har inte Anthem tilltalat oss alla så andra spel spelas av andra om man vill spela något annat. Vi har noll tolerans emot hat och att racka ner på varann. Annars är vi alla vuxna och fullaste respekt att familj och IRL kommer först.

Värt att notera är att vi alla mer eller mindre avskyr PvP spel så sådana spel kommer inte att spelas.

Välkomna
// Jack "Micke" Heart

Skrivet av JHGBaouns:

Jag addar er efter jobbet

Jag gör detsamma


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

jkw
Medlem

Kan vara bra att lägga till vilken plattform du spelar på.

Inaktiv
Skrivet av jkw:

Kan vara bra att lägga till vilken plattform du spelar på.

Finns discord till konsol?

jkw
Medlem
Skrivet av anon_326725:

Finns discord till konsol?

Nej? Hur är det relevant? Jag hänger på Anthems Reddit Discord, men spelar på PlayStation 4.

Inaktiv
Skrivet av jkw:

Nej? Hur är det relevant? Jag hänger på Anthems Reddit Discord, men spelar på PlayStation 4.

👍

Medlem

Vi har en Anthem discord med ett gäng goa gubbar. Kom in och lira med oss i Alla talar svenska vettja. kolla in Allatalarsvenska.nu och klicka er fram till anthem där vår discord finns

Vi kör även Destiny 2 och The division 2.

Varmt välkommna..


signatur

#PCMR

Inaktiv
Skrivet av Soolar:

Vi har en Anthem discord med ett gäng goa gubbar. Kom in och lira med oss i Alla talar svenska vettja. kolla in Allatalarsvenska.nu och klicka er fram till anthem där vår discord finns

Vi kör även Destiny 2 och The division 2.

Varmt välkommna..

Samma ATS som spelade alliance på frostmane förr möjligtvis?

Medlem

Ni verkar ju vara några i samma ålder som mig som gillar spelet, fick iofs för mig att ingen gillade det , så jag ska nog ta och testa mina 10 gratistimmar.

Om det är bra kanske jag kommer och hälsar på er.

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Ni verkar ju vara några i samma ålder som mig som gillar spelet, fick iofs för mig att ingen gillade det , så jag ska nog ta och testa mina 10 gratistimmar.

Om det är bra kanske jag kommer och hälsar på er.

Du är så välkommen så


signatur

#PCMR

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Samma ATS som spelade alliance på frostmane förr möjligtvis?

Nej. Vi har inte haf närvaro som ATS i WoW så vitt jag vet.


signatur

#PCMR

Inaktiv
Skrivet av Soolar:

Nej. Vi har inte haf närvaro som ATS i WoW så vitt jag vet.

Ah ok. Någon av er som "plagierat" namnet då 🤣

Medlem

Om någon lirar på Xbox får ni gärna adda mig 'BeefClotLoaf' . Även fast ni inte har Anthem.
Kille på 28 med familj som spelar udda tider , dock har jag hört att jag är trevlig !


signatur

It´s a me

Medlem

Finns grupper på FB om det kan vara till någon hjälp.

https://m.facebook.com/groups/944898025899190

Medlem

Addat de namn jag hittat i tråden. Ni får gärna adda mig. AmeliaVK. Spelar på PC.

Medlem

Addar lite hejvilt av er jag hittar här. Adda gärna mig med om ni vill. Dromme85 i Origin och Dromme i Anthem, PC som gäller.

Medlem

Tydligen så blir spelet riktigt träigt efter bara några veckors spelande som jag förstår det....

Inaktiv

Spelar på pc när tid finnes. "Daugeleven" på i princip allt som har med spel att göra om ni vill adda.

Medlem

Jag brukar spela med några andra här på fz både dagtid vardagar och efter jobbet ibland. Vi hänger i FZ-discorden, där borde ni också hänga!
https://discord.gg/PBBFgB

Lägg till mig i origin också med smeknamnet Kalasgurka

Fragtjuv

Jag hänger gärna på och spelar på PC några kväller i veckan. joelthor100 i Origin. Tror jag :).


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Om ni spelar på PS4, lägg till "Niklastech". Lirar några gånger i veckan.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Jag är ännu en 40+ som spelar både Anthem och tänker spela The Division 2. Jobbar skift så spelar på lite udda tider ibland men oftast kvällstid. Adda mig om ni vill ha någon att lira med. Spelar på PC.

Fragtjuv

Är det någon som har problem med att kunna spela ett av Strongholden? För mig dyker det inte ens upp på kartan där man har möjlighet att välja vilket stronghold man vill köra.

Har fått lite olika besked på andra forum vad som kan ha hänt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

@joelthor100: Antar att du klarat ut storyn så alla är upplåsta? Vilken är det som saknas?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Tydligen så blir spelet riktigt träigt efter bara några veckors spelande som jag förstår det....

Du har så rätt, jag nötte hårt första veckan, nu finns absolut inget att göra längre! Inte direkt så deras uppdateringsplaner ser speciellt lovande ut fram till maj dessutom.

Fragtjuv

@robbis: Jadå. Har klarat ut det. Håller på med Grandmaster 2 just nu. Det som saknas är det man fightas med ”spindeln/skorpionen” på slutet.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Fragtjuv

Lyckades att få ett svar nu. Det ser ut att vara en bugg som det in fins någon fix för än. Däremot kan man lösa problemet genom att spela med någon som inte saknar uppdraget.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

12
Skriv svar