Respawn avtäcker Star Wars Jedi: Fallen Order i april

Robot
Respawn avtäcker Star Wars Jedi: Fallen Order i april

Får vi en ny succé à la Apex Legends eller ännu ett meh-Star Wars?

#ea, #jedi-fallen-order, #respawn, #star-wars


Medlem

Hoppas det inte bara är en frågestund utan att det kan visas upp videosnuttar från spelet. Helst gameplay videos då. De kanske sparar sånt krut till deras egna "EA Play" event under E3 i sommar. Är intresserad av spelet iaf trots att EA klantat sig så pass mycket med Star Wars licensen. Hoppas på ett matigt story drivet 3rd person äventyr i single player.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag hoppas att det inte blir multiplayer. Och kanske för mycket förhoppningar - en komination med rymden, typ kominbation of X-Wing och en FPS SWTOR. För mycket? Kanske. Men man vet ju aldrig...

Säkert ett X-Wing eller Rogue Squadron Battle Royale. Uppgradera ditt skepp mellan matcherna och köp dekaler för riktiga pengar. Millennium Falcon som DLC när spelet lanseras.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Det lär ju inte vara ett battle royale dock.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Hipshot: Underskatta inte EA...


signatur

I drank what?

Medlem

Skrotas om 3.. 2.. 1..

Medlem

Ett spel som tar mkt inspiration från jedi outcast / academy spelen hade varit drömmen

Medlem

Jag har insett att jag helst bara vill svinga en ljussabel. Egentligen vill jag bara ha ett nytt Jedi Knight.

Medlem

Snälla bli bra, snälla bli bra.

Handla om jedis, ljussabel. Annars tårar..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Skribent
Skrivet av Whisp:

Jag har insett att jag helst bara vill svinga en ljussabel. Egentligen vill jag bara ha ett nytt Jedi Knight.

Om de gör ett For Honor med Jedis...lånar deras system för strider, då kommer jag i alla fall bli hyfsat nöjd


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Singleplayer tack


signatur

Meep!

Ambassadör
Xbox

Jag blir gärna positivt överraskad men har inga höga förväntningar.


signatur

Jump in.

Medlem

Respawn har blivit en av mina favorit utvecklare och numera får jag alltid en god känsla när jag vet att de utvecklar ett spel. Lite som DICE var omkring 2011-2013. Så ja, jag tror definitivt att detta blir bra

Medlem
Skrivet av Johlor:

Om de gör ett For Honor med Jedis...lånar deras system för strider, då kommer jag i alla fall bli hyfsat nöjd

Där sa du nåt. Min personliga ljussabel blev automatiskt aktiverad av bara tanken.

Medlem

Vill bara ha en ljussabel och kunna välja vilken sida jag går till . Inte bli tagen i handen på en promenad.
Dock älskade jag fps spelet med Clone Troopers för länge sedan .


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av NiclasWestlake:

Vill bara ha en ljussabel och kunna välja vilken sida jag går till . Inte bli tagen i handen på en promenad.
Dock älskade jag fps spelet med Clone Troopers för länge sedan .

Både Jedi Knight II och Jedi Academy lät dig göra det. Underbara spel Ljussabelfighterna håller än idag från Jedi Academy. Bästa renodlade Jedispelet som släppts, imo.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Både Jedi Knight II och Jedi Academy lät dig göra det. Underbara spel Ljussabelfighterna håller än idag från Jedi Academy. Bästa renodlade Jedispelet som släppts, imo.

Absolut . Spelade Jedi Academy som satan . Ett utav mina all-time favourite games !


signatur

It´s a me

Skribent
Skrivet av NiclasWestlake:

Dock älskade jag fps spelet med Clone Troopers för länge sedan .

Jag hade gärna sett en uppföljare på Republic Commando, eller kanske bara från en ögonen på en Storm Trooper och bli skickade på diverse uppdrag. Skulle ju dessutom passa in i tidslinjen på nya filmerna när Stormtrupperna verkar vara mer individuella och mindre kloner.

Hell...gör ett COD-inspirerat krigsspel med Stormtrupper....I all for it!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Jag hade gärna sett en uppföljare på Republic Commando, eller kanske bara från en ögonen på en Storm Trooper och bli skickade på diverse uppdrag. Skulle ju dessutom passa in i tidslinjen på nya filmerna när Stormtrupperna verkar vara mer individuella och mindre kloner.

Hell...gör ett COD-inspirerat krigsspel med Stormtrupper....I all for it!

Ja jag hade inte klagat . Gillade hur det spelet var . Lite häftiga detaljer med HUD och hur hjälmens effekter var . Man fick verkligen känslan att man hade en hjälm på sig . Det finns så mycket dem kan göra 🤔


signatur

It´s a me

Skrivet av Johlor:

Jag hade gärna sett en uppföljare på Republic Commando, eller kanske bara från en ögonen på en Storm Trooper och bli skickade på diverse uppdrag. Skulle ju dessutom passa in i tidslinjen på nya filmerna när Stormtrupperna verkar vara mer individuella och mindre kloner.

Hell...gör ett COD-inspirerat krigsspel med Stormtrupper....I all for it!

Blir inte det fruktansvärt likt.... Battlefront?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Skribent
Skrivet av hannes.theorell:

Blir inte det fruktansvärt likt.... Battlefront?

Risken finns förstås, men jag tror det går att göra bättre. Som skrivet här ovan, leka med hjälmen och visiret so i Republic Commando...skapa en lite tyngre känsla känsla i allt. Singelspelskampanjen i Battlefront är ok, men känns ändå som något påklistrat på mutliplayerdelen. Tänker ett dedikerat singelsplayerspel med bra narrativ....nu lär väl inte det hända...because EA...men ja...


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar