Utveckla dina Alpha Protocol-förmågor

Robot
Utveckla dina Alpha Protocol-förmågor

Detta spel kommer inte bli så bra....

Medlem

Håller med.
Ser riktigt epigt ut grafiskt.Dock är ju inte grafiken allt men ger idagens läge lite mer känsla.

Medlem

Säger 15åringen.

Tror helt klart att detta spelet kommer bli grymt! Kanske dock inte för den lite yngre skaran spelare, men för oss andra så.

Medlem

Tror det här kommer bli riktigt bra, däremot lär det sälja dåligt eftersom SEGA e otroligt dåliga på att marknadsföra

Medlem

Alltså, så länge de verkligen jobbat på storyn och gameplayet så är jag okej med att det ser lite åldrat ut på den grafiska arenan. Det är ju ändå det tidigare nämnda som är det viktiga i ett rollspel.

Jag har ändå viss tilltro till Obsidian. KOTOR2 var i grunden ett mycket bra och välskrivet spel, och det var ju inte deras fel att utgivaren tvingade dem att skicka ut det på marknaden i halvfärdigt skick.

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Tror det här kommer bli riktigt bra, däremot lär det sälja dåligt eftersom SEGA e otroligt dåliga på att marknadsföra

Japp, tror samma jag

Ser fram emot detta spel väldigt mycket.

Medlem

Bara jag som hörde? Varför är Commander Shepard huvudpersoneni detta spel?

Medlem

Ser starkt fram emot detta spel. Hoppas storyn blir så bra som jag hoppas

Medlem

synd att animationerna ser så risiga ut. och får väl hoppas att dom har ordning på sin gameplay, då det är lite olika genrer som mixas i spelet. vore en besvikelse ifall dom har gjort "pangpang"-gameplay relativt ok och alla andra (stealthmoment osv) halvtaskigt.

och chain shot med pistolen? inte ens clintan har ett sådant snabbt avtryckarfinger.

Skrivet av sarg:

synd att animationerna ser så risiga ut. och får väl hoppas att dom har ordning på sin gameplay, då det är lite olika genrer som mixas i spelet. vore en besvikelse ifall dom har gjort "pangpang"-gameplay relativt ok och alla andra (stealthmoment osv) halvtaskigt.

och chain shot med pistolen? inte ens clintan har ett sådant snabbt avtryckarfinger.

Jösses. Ja vissa har ju koll!!

Har sagt det förr men säger det igen detta blir GOTY


signatur
Inaktiv

Bara några dagar kvar...

Man kan ju alltid hoppas på bättre grafik, och animationer i patcharna


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Håller tummarna och hoppas att A.P blir så bra som det har potential att bli. Filmen verkade lovande, grafiken spelar ju ingen större roll i ett rollspel, (pardon the pun).

Medlem

Längtar.

Dock gillar jag inte hur Chain shot fungerar. Den är alldeles för snabb. Föredrar hur det fungerar i Splinter Cell Conviction då det är mer eller mindre samma sak.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Hm, jag tycker det ser sämre ut för varje video de släpper.

1
Skriv svar