Inaktiv
ett bra tips

Om du har tråkigt och bara sitter hemma och glor i marken. gör som jag gjorde innan idag. städa hela ditt rum/kontor. inklusive alla lådor och garderober. sedan så omformaterar du datan helt och hållet. gjorde så innan idag och det känns så jäkla sköt när allt är färdigt. tog några timmar men helt klart värt det:) prova!

Medlem

Done that, fast, det gör jag varje vecka, man måste hålla reda på sina prylar...

Medlem

Ja det är jobbigt att göra det, men när det är över så känner man sig jävligt lättad:D

Inaktiv

precis så känner jag med. håller på att installera fallout 3 men games for windows live tar ju fan år att installera:(

Medlem

Räcker med att dammsuga golvet och damma av möblerna lite


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

gjorde det för någon vecka sedan, slängde en massa skit och så, men jag har bara inte orkat lagt in alla saker in igen..

(ingen har kommit än och frågat om man får lämna på soptipped där vid skrivbordet dock än..)

Medlem

Så sant, bara att omformatera sin dator kan göra stor skillnad och allt känns mer avslappnat på något sätt.

Medlem

I smell a tv-show...

"Computer makeover"

Vi stajlar om din dator och lägger ut customikoner på skrivbordet och visar hur du kreativ kan gömma din porr utan "ny mapp, ny mapp, ny mapp, kvartalsrapport, ny mapp, ny mapp-metoden".

Idag har jag städat ur min skivsamling och kastat sjukt mycket cds och dvds - eller kastat och kastat, jag har arkiverat dem i en skräplåda, vem vet vad det är på alla skivor? Sedan har jag kanske 200 omärkta skivor som jag inte vågar kasta för jag vet inte vad det är på dem.

Funderar på att investera i en "shredder" som klarar att mala ner cds.

Nästa gång jag formatterar frivilligt kommer jag att vara stolt ägare till windows7 så det dröjer nog ett tag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

hur du kreativ kan gömma din porr utan "ny mapp, ny mapp, ny mapp, kvartalsrapport, ny mapp, ny mapp-metoden".

Va? Har inte alla en mapp med namnet HÅRDPORR direkt på skrivbordet?

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av CastorFiber:

hur du kreativ kan gömma din porr utan "ny mapp, ny mapp, ny mapp, kvartalsrapport, ny mapp, ny mapp-metoden".

Va? Har inte alla en mapp med namnet HÅRDPORR direkt på skrivbordet?

Givetvis! Var skulle man annars gömma sina kvartalsrapporter?

Medlem

Det var inte igår man omformaterade datorn. Tack för påminnelsen.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

FORMATERA?! Är du galen

All porr försvinner ju


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Vem fan laddar ner porr nuförtiden? Kan ju slösa diskutrymme på betydligt bättre saker, som att kopiera alla windows-filer några gånger.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Vem fan laddar ner porr nuförtiden? Kan ju slösa diskutrymme på betydligt bättre saker, som att kopiera alla windows-filer några gånger.

Vem har ont om diskutrymme 2009?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av bjosarn:

Vem fan laddar ner porr nuförtiden? Kan ju slösa diskutrymme på betydligt bättre saker, som att kopiera alla windows-filer några gånger.

Vem har ont om diskutrymme 2009?

De som laddar ner för mycket porr

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av bjosarn:

Vem fan laddar ner porr nuförtiden? Kan ju slösa diskutrymme på betydligt bättre saker, som att kopiera alla windows-filer några gånger.

Vem har ont om diskutrymme 2009?

Där satt den!


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Låter som en bra idé... ska jag göra imorgon


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar