UFC 2010 Undisputed

Robot
UFC 2010 Undisputed

Mixed martial arts är en av världens snabbast växande sporter och UFC Undisputed 2009 det avgjort mest ambitiösa försöket att fånga den i digital form. FZ har spelat uppföljaren.

#ufc-undisputed-2010-2, #yukes, #ufc-undisputed-2009, #fight-night-round-4, #fahrenheit


Medlem
UFC 2010 Undisputed

Längtar efter detta spel. 1an var grymt roligt.

Medlem

Tycker det börjar se mycket lovande ut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har förbokat till PS3


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Bra skriven artikel, verkar bli bra detta. Det enda orosmomentet jag har kvar är om mp delen laggar lika illa som föregångaren, i övrigt känner jag mig trygg med min förbokning.

Medlem

gillar att karaktärs skapar alternativen har breddats ut, Yukes har ju gjort smackdown-VS-raw wrestlingspelen länge så det var en besvikelse att valen av utseende och stil inte var lika avancerat i UFC 2009 som i smackdown 2009 men det verkar ju bli bättre nu! blir nog köp av både detta och EAs MMA spel, jag är ju såld på kampsport, även i digital form.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Snubben på framsidan ser ut som blob i wolverine

Medlem

Synd att jag sålde mitt 360 ;P Detta hade nog rockat, hade 1:an, och det var rätt kul.

Medlem
Skrivet av davidrone:

Snubben på framsidan ser ut som blob i wolverine

det är brock lesnar!

Inaktiv

Om man har 1 så tycker jag inte det verkar värt att köpa 2:an efter att ha lirat demot

Medlem

Hoppas bara menyerna i karriärläget är snabbt denna gång, tog ju fan nästan fem minuter för att sätta på reklam på byxorna..

Skrivet av Bargard:

Om man har 1 så tycker jag inte det verkar värt att köpa 2:an efter att ha lirat demot

Spelar man singleplayer så verkar det ju värt det om det stämmer dom lagt ner lite krut där.. Sen är det väl som med dom allra flesta sportspel, dom finslipas lite för varje år som kommer och några extra nya funktioner.

Själv beställde jag 2010 så fort efter jag testat demot, hoppas lagg i multiplayer inte ska vara lika störande och nåt man "får lära sig leva med". Verkar iaf som dom fixat en stor del av störande momenten för mig, ser fram emot att testa om singleplayer/skapa egna fighters är roligare nu också..

Inaktiv

larvig sport


signatur

a"C"RED -

Medlem

Testade demot. Gudars så enformigt och tråkigt


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av darknshy:

larvig sport

Trolleri trollera.

1
Skriv svar