Anthem uppges krascha PS4-konsoler, EA undersöker

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Ps4 och Xbox börjaar blir gamle. Dom pallar inte med trycket länge.
https://youtu.be/90maNkw4CLo

?? PS4 kraschar inte medans man spelar. Den kraschar direkt efter man slutat spela och har stängt av spelet. Har inget med ”trycket” att göra.

Medlem

Varnar ps4a spelare finns flera på reddit som varnar om att deras ps4or dör helt och hållet.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Det är mycket möjligt att det är så. Men inte nödvändigtvis med anledning av videon. Den kommer ganska kort före release så det finns inte nog med tid att helt byta fokus på spelet på den tiden. Det kan snarare vara så att det var dit Bioware ville men de hade schabblat bort utvecklingen och fått börja om helt åt minståne en gång på eget bevåg eller på EAs inrådan. Sedan releasen nu var nog helt och hållet EAs beslut så kan mycket väl vara så att Bioware tvingades ta vad nu för ofärdig avskrädeshög till spel de hade där och då och försöka släppa något för att göra sina corporate overlords nöjda. Releasen knuffades fram minst en gång om ni mins.

Det skulle kunna vara så att de dessa features var nästintill färdiga men att de tvingades ta bort det, där av uppskjutet? Men som sagt, det var mer en känsla jag fick. Man kan ju bara spekulera i varför det blev som det blev.
Januari och Februari är väl kända för att ha många dåliga spelsläpp pga av att utgivare och utvecklare mer eller mindre vet att dessa spel aldrig skulle sälja bra under jul månaderna.

Jag har feber och känner att jag pladdrar på en del, så vet inte om detta "makes sense"?

Medlem

Borde ju räknas som skadlig programvara, det kan ju inte vara bra för konsolen att en "kraschar"?

Gnällkuk

@Demonsluger: och vad tror du artikeln handlar om?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k: Vart i artikeln ser du att det står att folks Ps4or dör ala ring of death?

12
Skriv svar