Red Dead Redemption på ny rulle

Robot
Medlem
Red Dead Redemption på ny rulle

Ser otroligt mycket fram emot spelet.
Ett ordentligt western spel, med Rockstar kvalitet är uppskattat.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Dom två bästa western spel som jag har kört är Red Dead Revolver och Call of Juarez: Bound in Blood.
Längtar väldigt mycket till denna titel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

redan sett


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Inaktiv

Hypad av detta spelet, ungefär likadant som när man väntade på GTAIV.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

western spel e ju de som ger! lira allt från gun till CoJ BiB

Medlem

Ser ut som ett uppdaterat "Gun", som förövrigt ägde.

Medlem

Förbokat för läääänge sedan.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

vill ha


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Vilka kommer ihåg Outlaws? från -97 tror jag, första western spelet jag spelade och det var skojj!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Senaste western liret jag drog av var Outlaws, vilket för mig på den tiden var värt en handfull dollar! Om det var den fule så måste Read Dead Redemtion vara både den gode och onde. Blir senaste release köpet sen MGS4.

Medlem

Vad jag kommer att nöta detta spel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Vilka kommer ihåg Outlaws? från -97 tror jag, första western spelet jag spelade och det var skojj!

Jodå det har man spelat


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

ja - Outlaws var underbart, skitfina tecknade mellansekvenser hade det också.

Medlem

Allt ser väldigt polerat ut! Demo info någon!?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Har R* någonsin släppt ett demo...


signatur
Medlem

Ser råbra ut.

KoP
Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Allt ser väldigt polerat ut! Demo info någon!?

Behövs det ens? Det är pang på rödbetan när det gäller detta spel. Kan inte gå fel.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Vilka kommer ihåg Outlaws? från -97 tror jag, första western spelet jag spelade och det var skojj!

Åhh outlaws, where are yoooouuuu marshall

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Baxalasse:

Allt ser väldigt polerat ut! Demo info någon!?

Behövs det ens? Det är pang på rödbetan när det gäller detta spel. Kan inte gå fel.

Haha, jo det var väll så dom sa om OPFDR...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av MKultra:

Har R* någonsin släppt ett demo...

vet inte...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

tänkte bara tippsa om att gametrailers i Bonus Round denna vecka träffar två killar från Rockstar och man får se en hel del från spelet plus att dom snackar lite etc etc.
gametrailers.com

Medlem

Hoppas de kan släppa den till Pc i framtiden.
Fistful of Frags (Half-Life 2 Mod) har inspirerats av några western filmer också.

Medlem

Rockstars större projekt brukar alltid hålla, så detta är ett givet köp. Kommer bli riktigt mycket online-lirande med vännerna. Alla gillar western !

Medlem

GTA i vilda västern-dräkt, det här kan ju bara bli en succé Multiplayer free roam verkar ju så jävla underbart

Medlem

Jag kommer nog inte få frisk luft på vääldigt länge när jag fått hem detta i brevlådan ;P det är förhandsbokat och klart för min del! GE mig NU! ooh


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Inaktiv
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Baxalasse:

Allt ser väldigt polerat ut! Demo info någon!?

Behövs det ens? Det är pang på rödbetan när det gäller detta spel. Kan inte gå fel.

Haha, jo det var väll så dom sa om OPFDR...

Har rockstar games gjort det spelet eller?

Medlem
Skrivet av MKultra:

Har R* någonsin släppt ett demo...

Det första Grand theft auto spelet hade ett demo. Iofs hette dom DMA då, men ändå samma företag.

Medlem

i cant fucking wait!
dock ser det inte ut att flyta helt jättebra i någon film, eller är det jag som kollar på klippen innan dom buffrat klart?

Skrivet av wiki:

tänkte bara tippsa om att gametrailers i Bonus Round denna vecka träffar två killar från Rockstar och man får se en hel del från spelet plus att dom snackar lite etc etc.
gametrailers.com

Tack som fan! ska göra mig en kopp kaffe och titta igenom det nu!

Allt ser snyggt ut, men icke 6-kantiga kanoner!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar