Ny trailer för Rage 2 visar upp vapen och allmänt röj

Robot
Ny trailer för Rage 2 visar upp vapen och allmänt röj

Strikt moral och fler leksaker än Läderlappen utlovas.

#Avalanche, #Bethesda, #Rage-2


Medlem

Ser ut som ett färgglatt doom. Kommer bli kul

Medlem

Ser mycket fram mot detta spelet. Har redan sökt ledighet


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Releasehästryttare

Allt det här rosa påminner ju bara om farcry new dawn ...

Medlem
Skrivet av Devan:

Allt det här rosa påminner ju bara om farcry new dawn ...

Fast Farcry New Dawn var fantastiskt vackert spel...synd bara det inte innehöll vidare mycket att göra och snabbt blev enformigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kul att old-school shootern återvänder, detta såg grymt bra ut!

Medlem

Teenage mutant wasteland hero!

Medlem

magma:

Halo 3 är det enda spel jag har tagit "ledigt" för. Det måste vara något alldeles speciellt och Rage 2 platsar inte.

Medlem

Ser som vanligt riktigt kul ut. Jag är taggad.

Ser skoj ut, men blir inget man köper på releasedagen. Kommer sjunka i pris snabbt. Kanske väntar tills det släpps som PS+spel.

Medlem

Någon som vet om det blir coop?

Medlem

ser rätt skoj ut, gillade faktiskt första detta blir nog bra.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Någon som vet om det blir coop?

Nej, single player only.

Medlem

Och så gör man en trailer =D

Medlem

Äntligen lite röj


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Ser ut som Borderlands och BulletStorm haft ihop det och 9 månader senare är detta resultatet. Ser ut att kunna bli riktigt skoj


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

CTI
Medlem

Jack Black Ninja Turtles


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Skribent
Skrivet av CTI:

Jösses vad grym den vore om Jack Black faktiskt gjorde voice-overn

CTI
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jösses vad grym den vore om Jack Black faktiskt gjorde voice-overn

Hade varit fantastiskt


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Jag är riktigt sugen på Rage 2 men det här med Bethesda launchern stör mig extremt. Vet inte hur jag ska göra o vänta o se om det släpps till Steam efteråt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Samma här, litar inte ett skit på Bethesda längre och vill definitivt inte ha deras launcher.

International
Man of Mystery

Njae.. det ser alldeles för mycket ut som en kopia av Bulletstorm och det är inte vad jag förväntar mig av Rage

Missförstå mig rätt här, jag gillade Bulletstorm men det betyder inte att jag vill att alla andra spel ska stöpas i samma form

Synd, jag hade hoppats mycket på den här titeln men lite för många antigrav-granater och JustCause-grapples för att det ska bli kul i mer än 10 minuter,


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ser grymt kul ut, som ett färglatt Doom som någon ovan sa.

Vill gärna spela men vet inte hur jag ska göra. Ett sådant här spel mår bäst i 60 fps och jag har bara en vanlig PS4 där det kommer att köras i 30 fps, samt en PC som enkelt skulle driva det. Har ju börjat samla på spel sedan i höstas så vill gärna ha det fysiskt och då känns PC uteslutet...

Ska man köpa sig en Pro?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv
Skrivet av Freakon:

Ser grymt kul ut, som ett färglatt Doom som någon ovan sa.

Vill gärna spela men vet inte hur jag ska göra. Ett sådant här spel mår bäst i 60 fps och jag har bara en vanlig PS4 där det kommer att köras i 30 fps, samt en PC som enkelt skulle driva det. Har ju börjat samla på spel sedan i höstas så vill gärna ha det fysiskt och då känns PC uteslutet...

Ska man köpa sig en Pro?

Du kan ju alltid köpa Collector's Edition till PC: https://gear.bethesda.net/products/rage-2-collectors-edition

Medlem

ser skoj ut fan i mig. vill minnas att rage aldrig blev så poppis på sin tid, men jag gillade det rejält


signatur

//monster

Medlem

Anledningen till varför jag inte kör spel på pc. Man blir både frustrerad över allt strul och bortskämd över prestanda. En mycket farlig kombination som framkallar fruktansvärda skrik i natten.=kör allt ovetandes glad och go på min ps4 pro. En gång köpte jag ett ljudkort med ett ("gratis") spel som inte fungerade till det ljudkortet. Ca 20 gånger till så hände liknande saker relaterade till pc. Skriken ekade över den mörka sjöns vattenyta. Och bara skogen och månen var där som en ofrivillig stöd grupp.

jkw
Medlem

Borderlands + Bulletstorm + Mad Max = Rage 2.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Anledningen till varför jag inte kör spel på pc. Man blir både frustrerad över allt strul och bortskämd över prestanda. En mycket farlig kombination som framkallar fruktansvärda skrik i natten.=kör allt ovetandes glad och go på min ps4 pro. En gång köpte jag ett ljudkort med ett ("gratis") spel som inte fungerade till det ljudkortet. Ca 20 gånger till så hände liknande saker relaterade till pc. Skriken ekade över den mörka sjöns vattenyta. Och bara skogen och månen var där som en ofrivillig stöd grupp.

Fascinerande och tänkvärd berättelse.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Fast Farcry New Dawn var fantastiskt vackert spel...synd bara det inte innehöll vidare mycket att göra och snabbt blev enformigt.

Där lär ju tyvärr inte Avalanche göra bättre ifrån sig.

1
Skriv svar