Nytt spelläge i Halo: Reach-betan

Robot
Medlem
Nytt spelläge i Halo: Reach-betan

Hoppas detta spel blir ett värdigt slut på halo:-

Inaktiv
Skrivet av markus:

Hoppas detta spel blir ett värdigt slut på halo:-

Jag fattar inte varför man ska sluta göra något som säljer? Ni förstår väl själva att detta inte är slutet på Halo. Halo Legends, Halo Movie?

Xbox 720 = Halo 4?

Mer Halo åt folket!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av markus:

Hoppas detta spel blir ett värdigt slut på halo:-

Jag fattar inte varför man ska sluta göra något som säljer? Ni förstår väl själva att detta inte är slutet på Halo. Halo Legends, Halo Movie?

Xbox 720 = Halo 4?

Mer Halo åt folket!

Argh! Xbox 1080!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av markus:

Hoppas detta spel blir ett värdigt slut på halo:-

Jag fattar inte varför man ska sluta göra något som säljer? Ni förstår väl själva att detta inte är slutet på Halo. Halo Legends, Halo Movie?

Xbox 720 = Halo 4?

Mer Halo åt folket!

Dock så kommer folk att tappa intresset.
Gillar själv Halo, mest ettan, men efter Halo 3 så tilltalade serien mig inte mer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gör spel så länge det går med vinst. Tycker man att de blir för tjatigt med fler spel i samma serie, bry er inte då.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av markus:

Hoppas detta spel blir ett värdigt slut på halo:-

Jag fattar inte varför man ska sluta göra något som säljer? Ni förstår väl själva att detta inte är slutet på Halo. Halo Legends, Halo Movie?

Xbox 720 = Halo 4?

Mer Halo åt folket!

Känns som att Call of Duty serien är ett bra exempel, och titta vad som händer då. Spelen blir nästan identiska och sjunker raskt i kvalitet och för att inte nämna IW som snart förlorar allt folk.

Dock är väl Halo inte riktigt samma sak då det är mer story byggt enligt mig. Men ja.. låt det ta slut någon gång imo!

Medlem
Skrivet av Hazze:

Dock är väl Halo inte riktigt samma sak då det är mer story byggt enligt mig. Men ja.. låt det ta slut någon gång imo!

Risken är väl att MS (studios 343) kommer att mjölka konceptet och göra ett Haloi 4 som påminner alldeles för mycket om Halo 3 för att inte tappa kunder. Bungie vågar iaf testa något nytt, både som svag "vanlig" soldat i ODST och en "hyfsad" spartan i Reach, med helt nya vapen/multiplayer. Hoppas MS inte förstör serien, men innan jag ser Halo 4 så lämnar jag det osagt.

1
Skriv svar