Ownit bredband

Inaktiv
Ownit bredband

Hej! Har just nu Arkadens bredband 100/100 som jag betalar 295kr/månad för men blev tipsad om Ownit där jag kan få 300/300 för 119 kr/månad vilket såklart känns väldigt tilltalande. Vill tillägga att jag haft en del problem jag inte lyckats lösa med mitt nuvarande internet där jag ca 1-2 gånger i timmen kan få lagg på en sekund vilket inte är ideal i t ex skjutarspel, annars nöjd.

Är det någon annan här som har eller har haft Ownit och kan berätta om sin upplevelse? Enligt något undersökning var Ownit bland de bästa man kunde ha men jag länkar källan om jag hittar igen den.

Medlem

Dom jag vet har Ownit är nöjda.
Kan byta till det själv men är nöjd med Bahnhof.
Jag sitter på stadsnät där man fritt kan välja operatör så jag tror kvaliten är stort sett samma oavsett vilken operatör man väljer


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag har Ownit. Det har jag haft i 10+ år och det har alltid gått snabbt att få ordning på olika ärenden. Ett tag skröt de om hur bra de var på att leverera just Netflix. Det är också de som har dragit kablarna i kåken där jag bor och även de tycker jag att de har levererat över förväntan på.

1
Skriv svar