Polisspelet RICO har nu släppts

Robot
Polisspelet RICO har nu släppts

Sparka ned dörrar som en okonventionell snutduo.

#Ground-shatter, #RICO, #polisspel


Medlem

Jag har för mig jag såg nån demonstration förra året (kanske vid E3?) som såg riktigt enformig och tråkig ut.

Medlem

Jag hungrar rejält efter ett snut/insatsstyrka spel. Hoppas detta inte är för simpelt likt ett mobilspel. Får kolla in YouTube lite närmare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Jag hungrar rejält efter ett snut/insatsstyrka spel. Hoppas detta inte är för simpelt likt ett mobilspel. Får kolla in YouTube lite närmare.

Kolla in Ready or Not om du är ett gammalt SWAT-fan.

Medlem

Ser tyvärr riktigt B ut.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Kolla in Ready or Not om du är ett gammalt SWAT-fan.

https://www.youtube.com/watch?v=JcA7Nwa1L9I

Tackar Jonny aka. Ant-Man! Jo den tungviktaren har jag inte missat. Ser sjukt mäktigt ut men så jobbigt att behöva vänta till slutet av nästa år.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser ut som att alla "bad guys" står still och väntar på att bli skjutna.

1
Skriv svar