Ny mutation till Left 4 Dead 2

Robot
Medlem
Ny mutation till Left 4 Dead 2

Den här lät ju inget speciellt....

Medlem

Tycker inte nån verkat så speciell, men som varit grymt kul

Medlem

Bleed out hete förra veckans mutation.Veckan före där var realism versus.

Inaktiv

Okej, jag har inte hängt med de senaste veckorna. De ger alltså något extra vecka som de sedan tar bort? Varför kan dom inte låta det ligga kvar? Sådana här små grejer är ju toppen om man har ett lite större antal av dem. Om dessa sparas och man får möjligheten att antingen spela med dem eller inte när man är i lobbyn skulle det öka variationen, och efter 20-30 omgångar kan en kampanj behöve lite omväxling

Medlem

Hur lätt tror du det är att hitta spelare till 4+15 game modes flera olika banor för varge game mode, och många av dem med olika svårighetsgrad?

Medlem
Skrivet av Yakolev:

Hur lätt tror du det är att hitta spelare till 4+15 game modes flera olika banor för varge game mode, och många av dem med olika svårighetsgrad?

Hade nog inte blivit så bra nej, tycker detta upplägget är riktigt nice.

Fint att Realism Versus blivit permanent iaf, jag röstade själv för de i bloggen

Medlem

nej mer varje så att Första Veckan var det Realism Versus, Denna vecka hare varit Bleed Out vilket var en co-op variation då man inte hade Medpack o hela tiden gjorde att man tappade liv, så man fick ta Piller o Adrenalin sprutor för att överleva ( vilket var otroligt tråkigt föresten) och den här nya verkade inte kul heller


signatur

Rwa?

Medlem

Jag köpte aldrig L4D2. Tycker den första versionen är bra nog, men lite mer uppdrag skulle inte skada


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Ettan var riktigt bra och tvåan är också riktigt bra. Det som fått mig att överge ettan för tvåan (för en knapp månad sen) var att jag insåg hur roligt det vad med närstridsvapen samt Scavenge-läget. Har du inte provat L4D2 ännu så tycker jag du ska spana in det nästa gång det kommer på Steam-rea.

/ LordDaimos

Medlem

http://www.l4dmaps.com/
Här finns det mer kartor och sånt till både 1 och 2

Medlem

Tycker också att L4D är bra men L4D2 är defintivt bättre. Mer av allt som gjorde ettan bra och lite till.

1
Skriv svar