Bad Company 2-patch nästa vecka

Inaktiv

Fyfan vad nice, nu blev jag glad


signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

Medlem
Skrivet av arsonist:
Skrivet av Inkompetent:

Vad ska helikoptrar med flares till förresten? Finns väl inte en enda värmesökande missil i hela spelet?

Lyckas du tagga helin med en dart så blir både RPG och C G målsökande så även om det inte är värmesökande är det väl tänkt att fungera som motmedel mot det.

Bara jag som tycker dom sabbat helin totalt? Jag menar den har ingen TV-misil, tråkig att köra + den har inget som helst liv. Dör av en salva från en annan heli.
Sen att den bara finns på en bana gör ju inte saken bättre.:down::down::down::down::down:


signatur

B lup

Medlem
Citat:

The Balance tweaks are as follows:

Slightly increased the damage of the UZI at long range.
The AKs74u now has more felt recoil when aiming.
The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.
Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.
Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

BRA! Skit spelet laggade ju apa sedan förra patchen!

Så in i helvete också!!!

Medlem

Everything went better then expected..

Medlem

Äntligen kö en funktion!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Som någon som spelar mest engineer och knappt kan styra en helikopter hade jag ändå velat se att de gjort tracer darten lite långsammare igen, jag gillade när det var ett "oh shit"-moment över att det var en helikopter uppe, HIND eller Apache i luften ska ju betyda att man är i fara, inte att man kommer få 250 poäng gratis. Skönt att de reducerar negative mouse acceleration, samt tweakar med server browsern iallafall. Hade gärna sett att de fixade en krashbugg jag och flera vänner verkar ha där bilden bara fryser och man fortfarande hör spelet fungera trots att man bara kan se den frusna bilden.

Medlem
Skrivet av LoA.:

#3 Just därför man ska köra pc så man kan aima vettigt och skjuta ner fanskapen.

Konsoler är inte till för fps-spel.. -.-

*sigh* Klättra tillbaka till fragbite va? (av sättet du svarar till mig med #3 antar jag att du brukar hänga där).

Du vet inte ens vad det handlar om, ÄVEN om man skulle ha en mus så hade det inte gått. Att sikta med mus gör inte att det är lättare att predicta vart man ska sikta NÄR MAN MÅSTE SKJUTA DÅ MAN HAR RYGGEN MOT HELIN FÖR ATT RAKETEN SKA HINNA FRAM.

Helikopterkontrollen på konsollerna är helt annorlunda från PC, på pc har jag förstått att det inte ens går att cirkelstrafa på samma sätt.

Skrivet av best_jeppe:
Skrivet av Zymac:

Kul för er Pc-nissar, själv ser jag fram mer mot konsolpatchen som kommer den 11:e

Då kommer man kanske till och med kunna spela Atacama Desert utan att några Helihorande idioter förstör för båda lagen.
(Även om man e i samma lag som dom så sabbar dom ju, man får inge kills eller poäng för antingen dödar dom allt, eller så tömmer dom servern med sin jävla lama "taktik").

Ni på konsol har väl inte fått patchen än som innehåller snabbare tracer darts? I vilket fall så är inte helikoptrar något problem på PC längre

Ja precis, det var det jag syftade på, helis på PC var väl dock inte så stort problem innan patchen heller?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Bra där Dice, riktigt nice
förra patchen var mest bajs

Väntar fortfarande på en patch som fixar buggarna denna känns ju inte riktigt lika viktigt

Medlem

Köpte detta spelet för en månad sedan, vilken besvikelse!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av gnu:

hoppas dom lägger in stöd för åöä också. det är ju ändå ett svenskt spel..

Håller helt med!
Bra att dom tweakar så ofta som dom gör. Fortsätt DICE!

Medlem

Schysst errata, men fortfarande inget om color blind mode..

Medlem

Börjar faktiskt redan tröttna på det här spelet... vilket är konstigt eftersom jag fortfarande gillar att spela BF2142.

Tror det är att man hela tiden blir skjuten från andra sidan kartan så fort man spawnar som gör att det blir "lite" tråkigt i längden.

Medlem

Nån som vet när patchen kommer?


signatur

Jäh!

Medlem

Hade hoppats på att patchen skulle komma idag, men inte. Fan vi som ska spela imorgon...

12
Skriv svar