Prince of Persia: The Sands of Time filmen...

Medlem
Prince of Persia: The Sands of Time filmen...

Mike Newell som regisserade "Love In The Time Of Cholera" samt "Harry Potter And The Goblet Of Fire" - har gett sig i kast med "Prince of Persia: The Sands of Time"...

Vad tror ni, topp eller flopp?

Medlem

Knappast topp men kanske inte total flopp heller. Goblet of Fire var det ju inga större fel på, vi kanske får se historiens första hyfsade spel-film


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

hmm, sannolikt kommer de att bli flopp. Men dom har ju i alla fall Jake Gyllenhaal och Alfred Molina.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Spelar nog ingen roll hur mycket man vill det, men den kommer nog bli en flopp, åtminstone filmkritiskt. Slö popcornsrulle på sin höjd. :/


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

MFC
Medlem

defy the future? är det undertiteln?

ehm...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hoppas på att den blir bra

Bilder (spoilers?) ur filmen som ser ut att ha en hygglig pp-stil.
http://persia.moviechronicles.com/

Medlem

Jag gillar Ben Kinsley, men undrar om han är rätt för rollen i den här filmen...

Medlem

Jag tror den blir bra. Kommer se den.


signatur

Rawr

offtopic: Hur va den dära Far cry filmen igentligen?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

offtopic: Hur va den dära Far cry filmen igentligen?

Uwe Boll regisserade den... so there you go.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

offtopic: Hur va den dära Far cry filmen igentligen?

riktigt dålig, jack carver bröt på tyska och det var TV kvalitet på effekterna, utspelade sig inte på en tropisk ö, utan i någon jävla barr-skog i usa tror jag det var.

Medlem
Skrivet av Blackbeard:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

offtopic: Hur va den dära Far cry filmen igentligen?

riktigt dålig, jack carver bröt på tyska och det var TV kvalitet på effekterna, utspelade sig inte på en tropisk ö, utan i någon jävla barr-skog i usa tror jag det var.

Nä, fnys på Far Cry. Man kunde lika gärna ha spenderat en och en halv timme på att sitta och lyssna på pensionärer andas genom näsan när dom äter, hade gett lika mycket. Skräddaren sa verkligen nej till den filmen.

Jag hoppas att PoP kommer bli bra men jag förutspår lite för mycket action och överdrivna CGI effekter och lite kass kärleksfiffel mellan prinsen och sessan. Prinsen kommer någon gång under filmens gång vara väldigt nära döden och sessan kommer komma och rädda dagen and so on. Det förutspår jag.


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Jerry Bruckenheimer producerar, han har jobbat med Michael Bay i stort sett hela hans karriär, så då vet man ungefär vad det blir för sorts stil...

Medlem

Synd bara att Disney har ett finger i produktionen.

Medlem
Skrivet av El-Dudeerino:
Skrivet av Blackbeard:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

offtopic: Hur va den dära Far cry filmen igentligen?

riktigt dålig, jack carver bröt på tyska och det var TV kvalitet på effekterna, utspelade sig inte på en tropisk ö, utan i någon jävla barr-skog i usa tror jag det var.

Nä, fnys på Far Cry. Man kunde lika gärna ha spenderat en och en halv timme på att sitta och lyssna på pensionärer andas genom näsan när dom äter, hade gett lika mycket. Skräddaren sa verkligen nej till den filmen.

Jag hoppas att PoP kommer bli bra men jag förutspår lite för mycket action och överdrivna CGI effekter och lite kass kärleksfiffel mellan prinsen och sessan. Prinsen kommer någon gång under filmens gång vara väldigt nära döden och sessan kommer komma och rädda dagen and so on. Det förutspår jag.

Du glömde den klassiska förlust och hämnd historian som genomsyrar varannan film numera.

Haha ok han bröt på tyska ja herre gud bara en sån sak ...
barrskog.. höhö..hö


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd

Har en del förhoppningar på den här filmen, men ja.

Medlem

Filmen får premiär i Maj 2010, det var ganska långt in i framtiden...

1
Skriv svar