Stort Borderlands-avtäckande idag, teaser redan... NU!

Robot
Stort Borderlands-avtäckande idag, teaser redan... NU!

Klockan 19.00 idag är det äntligen dags att välkomna tillbaka Claptrap och kompani.

#borderlands-3, #gearbox-software, #nyhetstips


Medlem

The hype is real!

Medlem

Calling it redan nu.

INB4 EPIC EXCLUSIVE.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Ska bli intressant att se hur storyn blir utan Mikey Neumann.

Medlem
Skrivet av SilvaH:

Calling it redan nu.

INB4 EPIC EXCLUSIVE.

Jag hoppas på det!

Moderator | Testpilot

Trailer låten om någon var nyfiken


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Förmodligen det spel jag längtar mest efter i år(?). Hade varit kul om de kör någon form av samarbete med Epic så vi får ett ännu mer väloptimerat och vrålsnyggt Borderlands än vanligt.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Jag hoppas på det!

Edgy.

Medlem

Står även www.borderlands.com i slutet på trailern.

Medlem

Så ospännande. För mig står sig Borderlands som en av de mest överskattade spelserierna som någonsin skapats. Men kul för er som ser framemot det.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Så ospännande. För mig står sig Borderlands som en av de mest överskattade spelserierna som någonsin skapats. Men kul för er som ser framemot det.

Same here. Har inte heller fastnat för dessa spel. Äger båda till Steam. Tanken är att jag ska ge de en rejäl chans men det kommer spel hela tiden så man hinner inte med. De finns med i min Bucket List iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tycker trailer var lite ryckig och stannade upp ibland. Det känns lite olycksbådande.

Annars var den snygg.

Inaktiv
Skrivet av Sillgam:

Så ospännande. För mig står sig Borderlands som en av de mest överskattade spelserierna som någonsin skapats. Men kul för er som ser framemot det.

Detsamma gäller t.ex. CS:GO, Witcher-spelen, Uncharted-spelen, The Last of Us-spelen och Skyrim, . De är en bunt riktiga skitspel men smaken är som baken och det borde inte vara någon överraskning.

nice.. hoppas det blir borderlands 3..

och fin shift kod dom la där inne åxå lite här och där i bitar om man kollar noga


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Detsamma gäller t.ex. CS:GO, Witcher-spelen, Uncharted-spelen, The Last of Us-spelen och Skyrim, . De är en bunt riktiga skitspel men smaken är som baken och det borde inte vara någon överraskning.

Håller helt med. Alla de serierna är fruktansvärt överskattade.

Medlem

Kommer bli genuint glad om det visar sig vara en regelrätt uppföljare och inte en onlineservice.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Detsamma gäller t.ex. CS:GO, Witcher-spelen, Uncharted-spelen, The Last of Us-spelen och Skyrim, . De är en bunt riktiga skitspel men smaken är som baken och det borde inte vara någon överraskning.

Skräp alltihop. Borde aldrig ha släppts.

Medlem

Kan inte avgöra om folket ovan trollar eller inte!


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Har aldrig varit en fan av spelen, 2an spelade jag i 2h sen fick det vara bra.

Inaktiv

Riktigt tråkig teaser men ser fram emot trailern likväl

Inaktiv
Skrivet av Akronym:

Kan inte avgöra om folket ovan trollar eller inte!

Personligen så utgår jag alltid ifrån att folk trollar så behöver man inte ens svara dem. Bara att ignorera. Sparar både tid och sinne!

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Har aldrig varit en fan av spelen, 2an spelade jag i 2h sen fick det vara bra.

Alla spel är inte för alla. Kan definitivt se varför folk inte hade gillat detta, även om jag gör det.

Medlem
Skrivet av SilvaH:

Calling it redan nu.

INB4 EPIC EXCLUSIVE.

plz no

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Alla spel är inte för alla. Kan definitivt se varför folk inte hade gillat detta, även om jag gör det.

Men jag tycker att jag ändå borde ha gillat det.
Kanske nästa spel då

Kolla in inspirationen till masken; konstnären Kris Kuksi:

www.kuksi.com/copy-of-sculpture-2016


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Worst case scenario
Epic Store only
Battle Royale
Inte en uppföljare till 2an


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Detsamma gäller t.ex. CS:GO, Witcher-spelen, Uncharted-spelen, The Last of Us-spelen och Skyrim, . De är en bunt riktiga skitspel men smaken är som baken och det borde inte vara någon överraskning.

Skrivet av Sillgam:

Håller helt med. Alla de serierna är fruktansvärt överskattade.

Skrivet av Zidious G:

Skräp alltihop. Borde aldrig ha släppts.

Jaha, så vad gillar ni för spel då?

Medlem
Skrivet av bson:

Bara några iakttagelser från trailern:

00:14 - Handsome jack mask
00:40 - Mordecai, Brick och vad jag antar är Tiny Tina
00:51,53, 55 - Hammerlock, Ellie, Lillith

Ser f.ö. Claptrap, Moxxis bar och Atlas logga. Säkert missat något?

Blir orolig när jag ser alla kända karaktärer från tidigare spel.
Lutar åt hållet att det är en hero shooter eller battle royale :>


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Kixo:

Jaha, så vad gillar ni för spel då?

3D Pinball Space Cadet och MS Röj ;P

Medlem

Remake till ettan kanske?

12
Skriv svar