Som väntat - världsrekordet i Sekiro redan slaget

Robot
Som väntat - världsrekordet i Sekiro redan slaget
Medlem

Hade önskat att jag orkade kolla igenom hela denna med, men videon är så galet hackig att jag blir yr!

Medlem

Hade varit trevligt om speeddrunnen går ut på att iaf ta sig till de slut som innebär man beskyddar Kuro hela vägen. Detta slut som man speedrunnar till nu hoppar ändå över jävligt mkt gampley då detta lite är det "dåliga slutet".


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Hade varit trevligt om speeddrunnen går ut på att iaf ta sig till de slut som innebär man beskyddar Kuro hela vägen. Detta slut som man speedrunnar till nu hoppar ändå över jävligt mkt gampley då detta lite är det "dåliga slutet".

Finns separata speedruns för det slutet med, de hamnar dock under en separat kategori.
Men jag håller med dig om att dessa är mycket mer intressanta, inte minst p.g.a Sword Saint!

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Finns separata speedruns för det slutet med, de hamnar dock under en separat kategori.
Men jag håller med dig om att dessa är mycket mer intressanta, inte minst p.g.a Sword Saint!

Ja Sword saint tror jag blir bossen jag aldrig kommer klara faktiskt ha ha. Sekiro för mig har varit en trevlig resa fram till honom. Nu spikade from software svårigheten ngt så kopiöst och jag ger upp snart och lämnar in spelet vid målsnöret ärligt talat. Kommer nog aldrig klara honom tyvärr.
Jag har inte reaktionstiden som krävs för att fixa fighten ur mkt jag än försöker.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Ja Sword saint tror jag blir bossen jag aldrig kommer klara faktiskt ha ha. Sekiro för mig har varit en trevlig resa fram till honom. Nu spikade from software svårigheten ngt så kopiöst och jag ger upp snart och lämnar in spelet vid målsnöret ärligt talat. Kommer nog aldrig klara honom tyvärr.
Jag har inte reaktionstiden som krävs för att fixa fighten ur mkt jag än försöker.

Du får inte ge upp! Tror jag köttade försök konstant i 2,5 timme innan han gick ner. Du kan ju inte ha kommit såhär långt bara för att ge upp

Ta din tid för att läsa och lära dig hans moveset, i alla faser. Fas 2 är absolut svårast enligt mig, då elektriciteten faktiskt hjälper mer än den stjälper i fas 3!

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Du får inte ge upp! Tror jag köttade försök konstant i 2,5 timme innan han gick ner. Du kan ju inte ha kommit såhär långt bara för att ge upp

Ta din tid för att läsa och lära dig hans moveset, i alla faser. Fas 2 är absolut svårast enligt mig, då elektriciteten faktiskt hjälper mer än den stjälper i fas 3!

hehe jag klarade honom faktiskt nyss.. men det tog mig tre dagar med många timmar varje dag. Den här bossen klarade jag enbart på ren tur, ingen som helst skicklighet. Det här blir nog mitt sista from software spel tror jag. Blir inte roligt för mig längre om de kommer notcha upp svårigheten ännu mer i nästa spel de släpper.
Jag har inte reaktionstiden som krävs.

Enda jag gjorde i fas 3 var att springa irån honom och vänta tills han gjorde sin hopp attack så fort han landat sprang jag fram och slog två ggr och drog därifrån.. enda sättet för mig att ha ens en uns av chans mot honom. Tog tid som satan men gick ju iaf haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Releasehästryttare

33:47 är senaste rekordet, slaget i morse!

1
Skriv svar