uppswinget på liseberg..? hur är den?

Medlem
uppswinget på liseberg..? hur är den?

eftersom jag alltid är feg för höga höjder på sådant (dock inte på broar och liknande) så blev det aldrig någon uppswinget.

Om ni jämnför med balder, kanonen, spinrock osv.. hur äcklig är den egentligen?

Medlem

Uppsvinget är i min mening ganska mjäkig.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

En av dem få som är riktigt härlig på Liseberg tycker jag


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Aiek:

eftersom jag alltid är feg för höga höjder på sådant (dock inte på broar och liknande) så blev det aldrig någon uppswinget.

Om ni jämnför med balder, kanonen, spinrock osv.. hur äcklig är den egentligen?

Den är riktigt rolig utan att vara jobbig som t.ex Spin Rock, Tornado o.s.v. Ifall du är höjdrädd kanske jag inte kan rekommendera dock, när du väl är inne i gungan är det riktigt, riktigt högt, men ack så skönt det är när du åker ner och det pirrar i magen


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tyckte den såg som nämnt ovan lite "mjäkig" ut, men det är säkert annorlunda när man väl åker den

Medlem
Skrivet av Crunchy:

Tyckte den såg som nämnt ovan lite "mjäkig" ut, men det är säkert annorlunda när man väl åker den

Den är mjäkig även efter att man har åkt den...


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Det värsta är helt klart när den sakta åker upp och sedan stannar där, men blir förvånad över hur länge den fortsätter upp innan det tar stopp hehe.
Sedan får man panik i 0,1 sekund när det klickar till och man "lossnar"/åker neråt.
Sen bara njuter man och på något sätt blir och känns allt så fridfullt - sen åker man gärna om den 1-5 gånger till


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Aiek:

eftersom jag alltid är feg för höga höjder på sådant (dock inte på broar och liknande) så blev det aldrig någon uppswinget.

Om ni jämnför med balder, kanonen, spinrock osv.. hur äcklig är den egentligen?

Den är riktigt rolig utan att vara jobbig som t.ex Spin Rock, Tornado o.s.v. Ifall du är höjdrädd kanske jag inte kan rekommendera dock, när du väl är inne i gungan är det riktigt, riktigt högt, men ack så skönt det är när du åker ner och det pirrar i magen

jag är faktiskt inte så höjdrädd då man ändå är fast i en grej.
Jag bara åkte den inte,

sen så måste jag säga om balder, den är inte läskig. Men ack så härlig den är då man åker upp å ner. Enormt härligt "pirr".

Medlem

Det låter upplyftande men tyvärr har jag upptäckt att jag uppenbarligen inte är skapt för upplevelser av den typ Liseberg har upprättat. Jag uppvisar alltid symtom av åksjuka och har därför, efter upprepade försök, gett upp hoppet om att kunna uppskatta attraktioner som uppswinget utan att väcka uppseende. Jag vill ju inte kasta upp efter varje åktur och göra uppmärksamma besökare upprörda. För att undvika uppretade känslor får jag hålla mig till mindre upphetsande saker som upp- och nervända huset.

Medlem

fairfax - fuska och ta åksjuketablett då

Medlem

Det är swing i den!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det är upp i den!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är ppswi i den!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar