Kane & Lynch 2: Dog Days

Robot
Kane & Lynch 2: Dog Days

Ettan imponerade inte på någon. Men uppföljaren till Kane & Lynch: Dead Men är en helt annan historia. IO Interactive har uppdaterat sina inspirationskällor. Från hårdkokta actionfilmer till - verkligheten.

#kane-lynch-dead-men, #eidos, #kane-lynch-2-dog-days, #io-interactive


Medlem
Kane & Lynch 2: Dog Days

Låter lovande


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Bra skrivet! Tips: "främja" kanske skulle varit "fjärma" i tredje sista stycket...

Medlem

Det här blir nog ett givet köp till Pc

Inaktiv

Jag tyckte bankrånet i ettan imponerade med Lynchs hallucinationer!

Skrivet av Sleep:

Det här blir nog ett givet köp till Pc

Japp tror jag med faktiskt

Skrivet av Bargard:

Jag tyckte bankrånet i ettan imponerade med Lynchs hallucinationer!

Haha ja en av de mest minnesvärda banorna i ett spel man någonsin spelat


signatur
Medlem

jag hoppas dom fixar så man kan köra co-op, via Xbla. var riktigt jävla idiotiskt att inte ha med det i 1:an.

Skrivet av MrMyagi:

Bra skrivet! Tips: "främja" kanske skulle varit "fjärma" i tredje sista stycket...

Doh! Klart det ska vara.

Loading: Japp. Det kan man. Man kan inte hoppa in i någon annans spel i själva banorna men mellan dem ska det fungera.


signatur

Kittens are for real!

Avstängd

jag personligen tycker Lynch ser mer ut som Peter Stormare än Bruce Willis!

Medlem

Första spelet var horribelt dåligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

funkar klippet bra för någon? Blinkar svart för mig väldigt ofta, blir nästan en epileptisk känsla när jag tittar..

Medlem

Jag gillade 1an, så det här låter riktigt lovande


signatur

Game long and prosper

Medlem

Låter riktigt najs!

Medlem

Ser bra ut, Co-Op på det och succé på offline LANet är ett faktum.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Då är frågan, kan man spela tvåan utan att ha spelat ettan?
Inte speciellt sugen på ettan efter allt man läst om det, men det känns lite om att storyn fortsätter i tvåan och man missar oerhört mycket genom att inte ha spelat ettan.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Jag gillade ettan även om det hade sina problem, men tvåan verkar bli ett mycket bättre spel

Medlem

Första spelet var ojämnt, ena banan var hur kul som helst medan nästa bana var tråkig. Detta verkar betydligt bättre, men helst av allt skulle jag vilja se FREEDOM FIGHTERS 2!

Medlem

Hoppas att att 2an blir bättre än 1an, för de va en riktig besvikelse

Medlem

1:an var roligt, men trasigt. Det kändes som att man spelade en beta-version av något spel. Alla som spelade tidiga (före beta 5.2 versionen) av CS förstår kanske vad jag menar. Jag menar det som var rätt taffligt där blev ju ett av världhistoriens populäraste spel.

Nu har ju inte K & L sådan potential. Men i co-op splitscreen var det riktigt kul om man kunde stå ut med alla buggar och ogenomtänkta saker.

Jag menar det var till exempel en jättesvår boss som man fick spela mot 200x för att klara. Inget problem så sett. Problemet var den tio minuter långa cut-scenen som man omöjligen kunde trycka förbi och man fick se varje gång.

Jag drömmer fortfarande mardrömmar om "Jenny i wote you a letter"

GAH.

få spel kunde göra en så vansinnig som kane and lynch alltså. Men visst rätt kul spel i alla fall

Och om Lynch inte är en kopia av en sliskig stormarkaraktär så vet jag inte vad

Medlem

Verkar ha en härlig stämning, saknar lite grisrealistiska spel.

Medlem

Du råkade inte snappa upp något om ett nytt Hitman när du var där?

Medlem

Jag tyckte första spelet var riktigt bra. Lite som gears of war, simpelt men effektfullt.
De mindre buggar jag fann var inget som förstörde spelet, och de större buggarna/svårigheterna som många pratar om såg jag då aldrig till.

Storyn var kortfattad och smått oförstålig men man fick verkligen känslan av att det finns mycket MYCKET mer att berätta. Hoppas vi får veta mer och lära känna våra psykopater lite bättre i tvåan som är ett givet köp!

Extra plus att trailers för både första och andra spelet var/är helt perfekt!

"I might have my issues...But i know what you did, ive seen the pain you caused you fucking traitor"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hahaha vafan gör House M.D i detta spel?

FM-guru
F.d. Sisyr

Var en av få som gillade ettan, och nu längtar jag som fan till tvåan. Välskriven artikel.

Det där med Jamie Foxx visste jag inte dock. Vad i helvete? Inte nog med att han rent fysiskt inte passar ett dugg som Lynch, killen är en alldeles för medioker skådespelare för att hantera den rollen. Ytterligare ett "game gone movie" som lär suga.

Medlem

Jag har en bra magkänskla när det gäller spel och efter att ha läst FZ recension så blir jag bara mer säker på min sak. Detta spel kommer bli bra, kanske riktigt bra om vi har tur.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Verkar lovande. Föregångaren var helt ok (knappt). Hoppas dom lyckas nu!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Första spelet var horribelt dåligt.

Har du spelat det coop?

Medlem
Skrivet av Baloba:

Hahaha vafan gör House M.D i detta spel?

Hehe, Tänkte det samma. Fruktansvärt likt

Medlem

Låter bra, gillade några av banorna i första spelet väldigt mycket, speciellt fängelset. Hoppas att tvåan bara har bra banor.

Välskriven artikel också

Medlem

Tja, det känns ju inte lika hett nu som det var inför första. Trots filmplanerna. Blir det film efter spelet eller egen story månntro?

Och vad hände med Hitman? De gjorde ju en schysst film och allt, sen tystnad!?
Man ska ju smida medans järnet är varmt...

Jag vill ju ha en ny Hitman tusen gånger mer än vad jag vill ha en ny Kane & Lynch.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar