Säg hej till de sprillans nya hjältarna i Borderlands 3

Robot
Säg hej till de sprillans nya hjältarna i Borderlands 3

Gearbox gläntar än mer på Borderlands 3-dörren.

#borderlands-3, #gearbox-software


hmmm. lite besviken på den trailern!! förväntade mej Brick med sin Sax igen.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Längtar!! Hoppas på lite gameplay filmer snart och lite nya funktioner. Vet inte vad jag kräver för överraskningar men någonting nytt så att det inte bara känns som ett DLC till 2:an

Edit: såg att dom ska ha gameplay reveal event 1:a Maj.

Skrivet av Cladrius:

Längtar!! Hoppas på lite gameplay filmer snart och lite nya funktioner. Vet inte vad jag kräver för överraskningar men någonting nytt så att det inte bara känns som ett DLC till 2:an

Edit: såg att dom ska ha gameplay reveal event 1:a Maj.

Tycker där verkar vara rätt mycket nytt.. Som sliding, mer än en värld, female bandits, nya vapen stiler,, flera fordon som verka vara en mer vehicle customization. och det e ju bara i en förhands titt.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Tycker där verkar vara rätt mycket nytt.. Som sliding, mer än en värld, female bandits, nya vapen stiler,, flera fordon som verka vara en mer vehicle customization. och det e ju bara i en förhands titt.

Jo jag vet, tvekar inte på att ja kommer älska varje sekund i det! Älskar deras vridna humor på alla vapen m.m. Ska bli intressant och se hur många instanser dom har (dungeons) vill att det ska finnas mycket bossar och ”raids. Haha jag inser att jag vill ha mer av 2:an helt enkelt så jag blir nog nöjd

Skrivet av Cladrius:

Jo jag vet, tvekar inte på att ja kommer älska varje sekund i det! Älskar deras vridna humor på alla vapen m.m. Ska bli intressant och se hur många instanser dom har (dungeons) vill att det ska finnas mycket bossar och ”raids. Haha jag inser att jag vill ha mer av 2:an helt enkelt så jag blir nog nöjd

Brukar oftast vara så att man vill ha allt nytt men endån så ska det vara som det gamla.. man bruka säga emot säg själv så.. Jag gör likadant


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Ambassadör
Xbox

Skulle också vilja passa på att säga att det är trevligt med reveal så nära inpå release. Visst har det sin charm att hypa upp sig i åratal (Cyberpunk någon?) men mer pang på är nog roligast trots allt.


signatur

Jump in.

Medlem

Helvete vilken jobbig video att kolla på. Får ont i ögonen av allt blinkande och skiftande av scener var halva sekund.

Medlem

Så reskins av karaktärerna från Borderlands 2. Got it.

1
Skriv svar