Shazam = DC tar över stafettpinnen?

Medlem
Shazam = DC tar över stafettpinnen?

Nyss hemkommen från Shazam. Är fortfarande glad i själen efter filmen, den var väldigt bra. Rolig och välspelad. Håller verkligen Marvel-klass, speciellt med den mindre bra Captain Marvel färskt i minnet.

Aquaman var också den en klart positiv upplevelse med mycket fokus på äventyr och humor.

Efter Endgame den 24:e, är det då DC äntligen kommer ikapp, eller till och med tar över tronen?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

Nyss hemkommen från Shazam. Är fortfarande glad i själen efter filmen, den var väldigt bra. Rolig och välspelad. Håller verkligen Marvel-klass, speciellt med den mindre bra Captain Marvel färskt i minnet.

Aquaman var också den en klart positiv upplevelse med mycket fokus på äventyr och humor.

Efter Endgame den 24:e, är det då DC äntligen kommer ikapp, eller till och med tar över tronen?

Ska se den på Lördag! Återkomma med åsikter då

Läst mycket positivt om filmen så ska bli kul att se.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ska se den på Lördag! Återkomma med åsikter då

Läst mycket positivt om filmen så ska bli kul att se.

Kul, det ser jag framemot. Vill inte hypa upp dig för mycket men är hyfsat övertygad att du kommer att gilla den


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

Kul, det ser jag framemot. Vill inte hypa upp dig för mycket men är hyfsat övertygad att du kommer att gilla den

Tror jag också! Bjuder med en kompis också så jag inte blir så ensam


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tror jag också! Bjuder med en kompis också så jag inte blir så ensam

Det gör du rätt i! Humor njuts bäst i sällskap


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare

Att Shazam skall vara bra har man ju läst, men att den skulle ens vara i närheten av så bra som Endgame är inte troligt.. den som lever får se.

Medlem
Skrivet av Devan:

Att Shazam skall vara bra har man ju läst, men att den skulle ens vara i närheten av så bra som Endgame är inte troligt.. den som lever får se.

Det håller jag helt med om. För mig som har sett Infinity War 10 gånger så är Endgame för mig mitt livs film. Men med tanke på att den filmen kommer att vara slutet på en era och då Captain Marvel ska vara boss i nästa så tror jag att det finns ett läge efter Endgame då det vänder till DC's fördel. De verkar ha hittat tonen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag tänker bara på Shazaam. Jag är ett offer för "Mandela Effect"

1
Skriv svar