Tävling - vinn Alan Wake

Robot
KoP
Medlem
Tävling - vinn Alan Wake

Hoppas man går och vinner nu. En ficklampa kan man alltid ha användning för... och ja, spelet vore inte fy skam det heller.

Medlem

Lycka till!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Shit, jag vill verkligen vinna detta spel, min spelbudget för maj är redan uppköpt. Vet att jag fick vara med och tävla för FZ så min chans att vinna är nog inte så stor, men jag håller tummarna!!!!

Medlem

Gud vad jag hoppas att jag vinner denna gång. Lönen kommer ju en hel vecka för sent annars =/
Men lycka till alla!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem

ooooo kommer vänta ivrigt hela veckan på att få se vem som har vunnit!!

Medlem
Medlem

Ficklampa!!

Vilken grabb får inte en tår i ögat vid tanken på en sprillans ficklampa..?

Snell hest..

Inaktiv

!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

What??? Var inte detta spelet nedlagt?


signatur
Medlem

Alla mina gaming-komipisar har sagt att det ska vara ett jävligt bra spel, min budget är redan pressad så jag hoppas att jag inte behöver låna pengar av mor och far.


signatur

CAYDE-6: Do it for the loot they've taken from us, and most importantly: do it-
TITAN: FOR THE PUPPIES!!

Medlem

Lycka till pojkar och flickor!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Här skall vinnas.

Medlem

Må de bäste kämparna vinna


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gief me flashlight.

Medlem

Min sambo kommer nog stycka mig levande om jag lägger ner mer pengar på spel denna månaden. Jag hoppas verkligen att jag vinner. Vore tråkigt att behöva rymma hemifrån med Alan Wake i famnen...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Skrivet av T.Mani:

Min sambo kommer nog stycka mig levande om jag lägger ner mer pengar på spel denna månaden. Jag hoppas verkligen att jag vinner. Vore tråkigt att behöva rymma hemifrån med Alan Wake i famnen...

Skaffa dig en pixel tjej istället då lol


signatur
Medlem

Om man bara vill ha ficklampan då? :3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

Rätt mkt snyfthistorier här..

Nästan så man vill dra sig ur för att en stackars stackare skall få större chans att vinna..

Medlem

Håller på att se den underbara kult-serien Twin PEaks med flickvännen (kom just in på 2:a säsongen) och det vore grymt att få njuta av ett spel som är i "samma anda". Att få uppleva ett Twin Peaks som dessutom hämtat inspiration (och referenser) från Stephen King är en dröm, som jag hoppas slår in

"Look at that, Ducks...on a lake!" - FBI-Agent Dale Cooper

1
Skriv svar