Ta ett djupt andetag!

Inaktiv
Ta ett djupt andetag!

Jag ska försöka att tänka bort jobbiga tankar.
Utan att direkt gå in på vad det gäller så fick jag som en sten i magen förut när jag skrev om att jag ska byta ett användarnamn på vår PlayStation 3.
Ett användarnamn med ett namn på en person som gör att jag mår väldigt dåligt.
Jag tog bort eller bytte namn på flera konton för flera år sedan för att det fick mig att må så dåligt.
På Tradera gick det heller inte att byta egentligen men när jag berättade varför jag ville det så fick jag byta i alla fall.
Jag kontaktade även Sony om att få byta användarnamnet där men det gick inte, så jag gjorde ett nytt konto istället för att ha något att spela på och köpa spel online via.
Men jag har ändå många spel köpta på det gamla kontot och hade det inte varit för det så hade jag tagit bort det för länge sedan.
Nu känns det lite bättre när det äntligen kommer att gå att byta användarnamn även där.

Sen fick jag en ny klump i magen och började känna mig lite ledsen när någon skrev att det inte går att byta användarnamn på PlayStation 3 och Vita men tryckte bort den klumpen snabbt när jag tänkte efter att det faktiskt går att logga in på det kontot via webbläsaren och där borde det ju gå att byta användarnamn imorgon.

Det var ändå snällt av den personen att berätta om att det kan bli vissa problem i spel med mera om man gör så, men jag känner ändå att jag tar den risken pga mitt mående kring det användarnamnet.

Det kommer bli spännande att se imorgon.

Inaktiv

Det fungerade jätte bra att byta användarnamn.

Jag önskar bara att jag inte vore så lätt påverkad och ta illa vid mig för små saker.

Jag mådde ju redan dåligt för en annan sak innan, sen när den personen skrev och att jag började tänka på det där andra också så blev det lite för mycket för mig.

Ja ja, i vissa fall är det väl tur att jag inte lyssnar på andra. Hade jag gjort det i det här fallet med tanke på hur jag kände mig så hade risken varit stor att jag hade tagit bort det PlayStation kontot helt och hållet, har ibland känt att jag velat göra det med på grund av att det inte gick tidigare att byta namn. Flera hundra kronor, säkert över tusen kronor i spel hade bara försvunnit för mig då.
Som tur vad så lyssnade jag inte utan gjorde det som jag hade bestämt mig för i så många år.

Äntligen har den dagen kommit!

1
Skriv svar