Blaskornas blaska

MFC
Medlem
Blaskornas blaska

Fördelningen av följande ord på diverse tidningar:
kiss
bajs
runka
onani
kräka
hysteri
chock
extra

Tidningarnas fördelning av orden ovan i antal:
Aftonbladet: 13
Expressen: 0
HD: 1
SVD: 2
DN: 2

Slutord:
Jag förstår att Aftonbladet har flest läsare


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Svårt att se att alla inlägg om att Aftonbladet suger håller en högre nivå än vad som skrivs där. Men tack för infon ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

extra... e väll där alla har plockat sina poäng?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

aftonbladet - varje människa bär på en snyfthistoria (gör någon inte det kan vi få det att låta som det)


signatur

thank you, come again

Medlem

Skakar på huvudet när jag ser VUXNA människor på bussen som läser skiten...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Tycker det står samma skit i alla tidningar.

Nån jävel dog, någon natur katastrof i nån miniatyr kolumn, en svensk var en halv kilometer ifrån en bomb is södra wazaristan men är nu hemma säker, britney hilton jackson gör något skandalöst.

Politik då: Nej VI är arbetar partiet... SKANDAL, FÅR MAN TYCKA SÅ!?

Ekonomi: grafer och någons utbildade gissningar.

Vädret: Vi chansar på regn, för det är ju allt detta jävla land får, med risk för lite solsken.

Serier: Bosse snubblar på sin egen slips, "sanningen" från nån cynisk jävel och "dagens i lands/vardags problem".

Men vänta! Glöm inte allas så galet insatta åsikter: MjukFluffboll kommenterar på StenKastreraren's åsikter om att alla invandrare är kannibaler som är här för att ta HANS pengar.

På TV ikväll: Oj, det finns ju facktist något bra på TV, nej vänta, det var på betal-kanalerna.

Missa jag något?

Medlem
Skrivet av Exeron:

Skakar på huvudet när jag ser VUXNA människor på bussen som läser skiten...

Aftonblaskan är en blaska man kan läsa om man vill ha lite mer "nöjje" till nyheterna, alltså inget man bör läsa om man är ute efter en mer seriös nyhetsbevakning

dock läser jag bara skitet i pappersformat om jag hittar en övergiven på bussen vilket inte är allt för ofta

Medlem

Aftonbladet är i en klass för sig!


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Skrällarnas skräll

Medlem
Skrivet av Donqen:

Aftonbladet är i en klass för sig!

Medlem
Skrivet av Donqen:

Aftonbladet är i en klass för sig!

Verkligen

Medlem

Att folk läser aftonbladet är faktiskt bättre än att de inte läser någon nyhetstidning alls imo.

Läser DN och Aftonbladet i princip dagligen. Hade jag inte varit student så hade jag haft en prenumeration på SvD med för att täcka upp hålet till höger.

Medlem
Skrivet av GrovPortion:
Skrivet av Exeron:

Skakar på huvudet när jag ser VUXNA människor på bussen som läser skiten...

Aftonblaskan är en blaska man kan läsa om man vill ha lite mer "nöjje" till nyheterna, alltså inget man bör läsa om man är ute efter en mer seriös nyhetsbevakning

dock läser jag bara skitet i pappersformat om jag hittar en övergiven på bussen vilket inte är allt för ofta

Då är huvudskakningen dedikerad åt dig


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av Exeron:

Skakar på huvudet när jag ser VUXNA människor på bussen som läser skiten..

Min morfar och mormor läser den, det ska visst vara en gammal vana. jag hoppas bara den var bättre förr för annars kommer jag inte sitta med ryggen till åt dom mer.

Medlem
Skrivet av Aneo:
Skrivet av Exeron:

Skakar på huvudet när jag ser VUXNA människor på bussen som läser skiten..

Min morfar och mormor läser den, det ska visst vara en gammal vana. jag hoppas bara den var bättre förr för annars kommer jag inte sitta med ryggen till åt dom mer.

i min ungdom kändes både aftonbladet och expressen som bra tidningar, men jag var nog inte speciellt källkritisk så svårt att säga om det verkligen var det. Jag kan ändå tycka att sensationsjournalismen har boomat i samband med internettidningarna.

Jag är lite stolt över det, men jag har nog inte gått in på nån av sidorna eller köpt tidningen på kanske 4 år, om det inte varit en länkning till en viss artikel.


signatur

thank you, come again

MFC
Medlem

Enligt mig så VAR Aftonbladet bättre förr. Jag säger inte den var BRA men den var LÄSVÄRD på 90-talet. Började balla ur en bit in på 2000-talet.

Utan att säga att det ÄR så, så undrar jag om inte Aftonbladet har ett mål att fördumma människor.. det är nog bara en teori för att rättfärdiga dess s.k. kvalitet idag.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar