Wii och DS slår försäljningsrekord

Medlem
Wii och DS slår försäljningsrekord

Helt jävla sjukt och fullständigt obegripligt.

Medlem

Fuck me sideways vad många tuggummin dom kan köpa nu!

Medlem

får väl se om Wii lyckas slå ps2:s över 140 miljoner sålda enheter

Medlem

Brutalt mysigt ju.

Medlem

Nja, dom behöver inte slå ps2,
Skillnaden är ju att Wii gick + från dag ett medan ps2 behövde några miljoner sålda ps2 för att ens gå +- 0 ..
Men ja , 140 miljoner sålda enheter är ju galet mycket..

Medlem

Nintendo är det enda spelföretaget som gör konsoller, som jag har respekt för, MS och SONY är bara fel fel fel... Sony gick an när de hade sin PS1...de höll sig liksom på sin kant.


signatur

Retro.

Medlem

Synd bara att 8-bit och 16-bit är fortfarande de bästa konsolerna som Nintendo skapat.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Synd bara att 8-bit och 16-bit är fortfarande de bästa konsolerna som Nintendo skapat.

Gamecuben och Nintendo 64 ligger närmre hjärtat faktiskt.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Synd bara att 8-bit och 16-bit är fortfarande de bästa konsolerna som Nintendo skapat.

Håller med, och de briljerar över sony och ms för den delen också.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Synd bara att 8-bit och 16-bit är fortfarande de bästa konsolerna som Nintendo skapat.

Med tanke på att väldigt många av dessa spel (och hela tiden fler) kan spelas på Wii så kan jag absolut inte hålla med om det.

Skrivet av Golvis:

Nintendo är det enda spelföretaget som gör konsoller, som jag har respekt för, MS och SONY är bara fel fel fel... Sony gick an när de hade sin PS1...de höll sig liksom på sin kant.

Instämmer... Wii känns mycket mer som en spelkonsol jämfört med PS3 och XBOX 360... även om de inte är några dåliga konsoler. Fast de är ju trots allt mer "multimediamaskiner" än renodlade spelkonsoler. Wii har inte så mycket extra onödigt.

Men spelkonsolernas tid är väl för evigt förbi numera, vi kommer inte o få se någon konsol som endast är till för spel antar jag. Lite trist måste jag säga. =/

1
Skriv svar