En titt i spåkulan - E3 2019

NuZ
Testpilot

1. MS visar upp sina två nya konsoler. En för streaming och en ”vanlig”

2. From Software teasar om nytt spel. Ej PS exklusivt.

3. Nytt Ass Creed från Ubisoft

4. RDR2 till PC och ”de nya konsolerna”

5. Links awakening släpps på Nintendos show


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

0% chans önskelista
1. På något sätt dyker Sony upp ändå och lanserar PS5 med Ratchet and Clank + GTA6 för PS5
2. Det där spelet där man skjuter färgblixtar (var hett i början på PS4, sorry har glömt vad det heter) får uppföljare
3. Burnout Paradise 2 (1an kom ju till PS3 och remaken var usel) - vill höra DJ atomica samtidigt som jag kör i en toksnygg stad

Medlem
Skrivet av Vamp:

Det är mindre än två månader till E3 2019. I den här tråden tänkte jag att vi ska dela med oss av tre spådomar inför E3. Inte främst saker vi hoppas att få se utan saker vi tror att vi kommer att få se. Här kommer mina tre spådomar:

1. Rockstar visar upp nästa GTA och utannonserar Red Dead Redemption 2 till pc (med release till julhandeln).

2. From Software visar upp en teaser (ingen trailer) till deras kommande projekt. Förhoppningsvis en ny ip, men magkänslan säger Bloodborne 2.

3. Nintendo visar upp nästa ”stora” Zelda. Det bygger på BotW-motorn, men är ett helt nytt äventyr (inte en direkt uppföljare som Ocarina of Time och Majora’s mask).

Nå, vad tror ni presenteras i Los Angeles i början på juni?

Fan, jag var inte helt fel ute. Förutom att Rockstar nästan aldrig visar upp sina nya spel på E3. Det borde jag ha tänkt på. Hade även fel på parentesen i punkt tre.

12
Skriv svar