Äntligen finns det ett verktyg för att planera din fabrik i Satisfactory

Robot
Äntligen finns det ett verktyg för att planera din fabrik i Satisfactory

Satisgraphtory är nästan ett lika bra namn om spelet självt.

#coffee-stain, #satisfactory


Medlem

Någon som vet om deras Epic exklusivitet är 12 månader från "early access release" eller om det är 12 månader från "final release"?

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Någon som vet om deras Epic exklusivitet är 12 månader från "early access release" eller om det är 12 månader från "final release"?

Jag vägrar installera spel som bara finns på Steam. Vad har du att säga om det?

Releasehästryttare
Skrivet av Phyrino:

Någon som vet om deras Epic exklusivitet är 12 månader från "early access release" eller om det är 12 månader från "final release"?

12 mån från när EA startade

Medlem
Skrivet av Kixo:

Jag vägrar installera spel som bara finns på Steam. Vad har du att säga om det?

Medlem

Ska bli intressant att testa när spelet har release om något år...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Tråddemonen
Testpilot

Känner mig vilse bara av att se bilden på menyn i spelet.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ska bli intressant att testa när spelet har release om något år...

Det är väldigt polerat för att vara Early Access. Helt suveränt spel.

Medlem

Älskade Sanctum men avskydde Sanctum 2. Goat Simulator var kul i 5 min. Så jag vet inte riktigt vart jag har Coffe Stain. Ser intressant ut så kanske ger det en chans när (om) det kommer på Steam.

Medlem

Tillfredsställande namn

Medlem
Skrivet av Kixo:

Det är väldigt polerat för att vara Early Access. Helt suveränt spel.

Visst, men finns bara på Epic...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

https://twitter.com/SatisfactoryAF/status/1121011708292734976

Kan detta verkligen stämma???

edit: Dock roligt reply ""on the bright side, no matter how many copies you sell, it will always be a Satisfactory number."


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

https://twitter.com/SatisfactoryAF/status/1121011708292734976

Kan detta verkligen stämma???

edit: Dock roligt reply ""on the bright side, no matter how many copies you sell, it will always be a Satisfactory number."

Med tanke på att det är fler än 9 pers som streamer det på twitch just nu så gissningsvis nej.

Medlem
Skrivet av Heggiiman:

Med tanke på att det är fler än 9 pers som streamer det på twitch just nu så gissningsvis nej.

Jo det visste jag otroligt nog - men vad menar dom igentligen? Försöker de vara lite lustiga?

Edit: Ahh..nu la de till "Ofc I am kidding"...tänkte väl det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jo det visste jag otroligt nog - men vad menar dom igentligen? Försöker de vara lite lustiga?

Edit: Ahh..nu la de till "Ofc I am kidding"...tänkte väl det

Hehe, ja läste man i konversationen så var det en inte helt seriös ton

Medlem
Skrivet av Kixo:

Jag vägrar installera spel som bara finns på Steam. Vad har du att säga om det?

Gör så du. Med Valve har inte köpt exklusiva spel rättigheter till något spel.
Jag har inget emot om folk köper det på Epic, bara de väntar tills exklusiviteten upphört då man inte uppmuntrar sådana affärsidéer.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Visst, men finns bara på Epic...

Ja, det är väl bara att köpa det? Att bojkotta för att det endast finns på Epic Store vore lika bisarrt som att bojkotta ett spel för att det bara finns på Steam.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Ja, det är väl bara att köpa det? Att bojkotta för att det endast finns på Epic Store vore lika bisarrt som att bojkotta ett spel för att det bara finns på Steam.

Nej, jag köper ingenting från Epic. Vägrar att stödja dem och det finns gott om andra spel att spela.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nej, jag köper ingenting från Epic. Vägrar att stödja dem och det finns gott om andra spel att spela.

Tur att vi själva får välja fritt vilka spel vi ska köpa.

Rekommenderar dock starkt detta spelet till alla som gillat Factorio. Att det var 3D var till en början lite frånskräckande, men man vänjer sig.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Tur att vi själva får välja fritt vilka spel vi ska köpa.

Rekommenderar dock starkt detta spelet till alla som gillat Factorio. Att det var 3D var till en början lite frånskräckande, men man vänjer sig.

Japp, ska som sagt bli intressant att testa det när det släpps på riktigt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Ankh:

https://twitter.com/SatisfactoryAF/status/1121011708292734976

Kan detta verkligen stämma???

edit: Dock roligt reply ""on the bright side, no matter how many copies you sell, it will always be a Satisfactory number."

Satisfactory är extremt oseriös på sociala medier med vilje

Medlem
Skrivet av Typh00n:

Satisfactory är extremt oseriös på sociala medier med vilje

Så här i efterhand inser jag det - det var rätt kul faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Kixo:

Ja, det är väl bara att köpa det? Att bojkotta för att det endast finns på Epic Store vore lika bisarrt som att bojkotta ett spel för att det bara finns på Steam.

Problemet/skillnaden är väl att steam aldrig har tvingat spel att endast finnas på steam. Vilket epic mer eller mindre gör nu.
Finns många spel som endast finns på steam, men det är inte så att steam har köpt deras exklusivitet.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nej, jag köper ingenting från Epic. Vägrar att stödja dem och det finns gott om andra spel att spela.

Varför hatar du Epic?

Medlem

Förstår inte varför det är kontroversiellt att inte stödja företag man inte gillar ?
Varför ? För dom grävde runt i min privata data när jag hade klienten, enough said.

Vill du inte använda steam ? Be my fucking guest.
Älskar du fortnite ? Bra för dig.

I övrigt angående spelet så känner jag inte direkt någon dragningskraft, factorio har stillat detta begär länge och gör det bättre.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Förstår inte varför det är kontroversiellt att inte stödja företag man inte gillar ?
Varför ? För dom grävde runt i min privata data när jag hade klienten, enough said.

Vill du inte använda steam ? Be my fucking guest.
Älskar du fortnite ? Bra för dig.

I övrigt angående spelet så känner jag inte direkt någon dragningskraft, factorio har stillat detta begär länge och gör det bättre.

OT men varför lägger du in ett mellanslag innan frågetecken? Är du fransman?

Medlem
Skrivet av Kixo:

Varför hatar du Epic?

För att det känns som ett riktigt horribelt företag och är inget jag vill finansiera.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Kixo:

OT men varför lägger du in ett mellanslag innan frågetecken? Är du fransman?

För att irritera grammar-nazi's :), det är ju dock bara dom som simmar på dom djupaste vatten i frågan som ens märker det. Kudos.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

För att irritera grammar-nazi's :), det är ju dock bara dom som simmar på dom djupaste vatten i frågan som ens märker det. Kudos.

Haha, well played!

1
Skriv svar