Är det officiella spelet för OS i Tokyo 2020 det nya Track'n Field?

Robot
Är det officiella spelet för OS i Tokyo 2020 det nya Track'n Field?
Medlem

Något stämmer inte...beach volley tjejerna har för små bröst för att vara ett trovärdigt japanskt spel!

Track & Field var kul - men jag har alltid föredragit Summer / Winter Games


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmm, var lade jag min TAC-2 någonstans?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Att dom ens försöker sig på sporter så som fotboll och basket när det finns så mycket bättre spel i dom sporterna redan. Det enda jag blev sugen på av den där trailern var att spela Rockstar Presents Table Tennis, så jag ska nog leta fram det när jag kommer hem.

/ LordDaimos

Slår aldrig det bästa olympiska tv-spelet från 1992 till PC:

Medlem

Var ju taggad på något sånt här spel, vibbar från Aten som kom tillbaka... Kollade trailern och började nästa gråta...
Så jäkla synd att de ska vara så arkadigt och inte helt olikt ett Wii Sports, istället för att göra ett seriöst försök till ett riktigt bra OS spel igen!

Medlem

Athens 2004, Beijing 2008 och London 2012 var alla riktigt underhållande tillsammans med frugan. Det här ser dock ut som avföring.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Slår aldrig det bästa olympiska tv-spelet från 1992 till PC:

https://www.youtube.com/watch?v=0Kl9lK9Zdk8

Hehehe, var länge sedan jag såg detta spel. Hade helt glömt bort det. Lirade det när jag var liten där vid 92-94.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Oj vilka minnen, TAC-2 och Track'n Field det är minnen som man kommer att ha länge. Finns nog inget spel i dag som slår denna upplevelse och kontroller, vet inte hur många TAC-2 som gick förlorade under Track'n Field eran.

1
Skriv svar