Massor av nytt från Cataclysm

Medlem
Massor av nytt från Cataclysm

längtar!

Medlem

Precis när man ska gå och lägga mig så kommer detta upp


signatur

Facebook is my homeboy xD

Medlem
Medlem

vart lite förvånad att det inte kom upp på fz så va tvyngen att tipsa (chrome med 10startsidor har sina fördelar)


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

:heart: MMO-champion. Bästa sidan för WoW relaterade nyheter.

Skrivet av Ludolf:

vart lite förvånad att det inte kom upp på fz så va tvyngen att tipsa (chrome med 10startsidor har sina fördelar)

Själv tänkte jag aldrig så långt som att tipsa FZ, bra jobbat

Medlem

Gillar screenshotsen
Ser riktigt nice ut ^^

Medlem

Gilneas-området ser ju awesome ut!

Och nu har man äntligen byggt en bro väster om Theramore. Fast den behöver man ju inte längre eftersom man kan ha flygande mounts i Azeroth.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Gilneas-området ser ju awesome ut!

Och nu har man äntligen byggt en bro väster om Theramore. Fast den behöver man ju inte längre eftersom man kan ha flygande mounts i Azeroth.

aldrig behövt den efter 2.4 pågrund av nya flightpathen till goblinstaden ^^


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Orgrimmar ser otroligt bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rädda er medan ni fortfarande kan människor!


signatur
Inaktiv

Redan bokat på Webhallen!

Inaktiv

Fyfan vad nice Cataclysm verkar, blir ju lätt att man börjar då.

Medlem

Känslan jag fick av bilderna var bara... "suck". Även om det förstås är alpha-bilder.

Det känns som att de har bytt ut hela designteamet, och tagit in b-laget. Få coola idéer, mest fåniga saker. Några coola grejor men... inget jag känner för att utforska direkt.

Jag undrar vad deras toppkillar och tjejer jobbar på nu, för det verkar inte vara WoW.

Medlem

1. Göra Alliance och Horde mer identiska /check
2. Fortsätta sprida ut alla roller till samtliga klasser /check
3. Fortsätta förenkla bosstaktiker till amöba-intelligensnivå. /check
4. Mindre levelcap för att säkra 10 expansioner till innan man behöver göra en ny grafikmotor /check
5.Mer items med texturer ritade i paint. /check
6.Kopiera alla tradegoods öka stats med 10-10000% och hitta på nya fjantiga namn till dem och öka item level med 20 /check.

Nästa exp efter denna kommer bjuda på en instans auto-qeue som dessutom spelar färdigt instansen åt dig.
Kommer även migrera samtliga klasser ner till en. Alliance och Horde kommer istället få HealerTankKiller klassen som kan göra allt. Lite som Death Knights fast ännu värre.
Skolbussar kommer implementeras så du kan mounta upp och köra runt hela din raid och lola åt alla som inte har köpt 50k guld på IGE och däremed inte har råd med den.

Hatar skiten, ändå är det rätt så roligt >_<

Medlem

Lite intressanta saker mest för att man har gjort om classic wow delen.

Blir nog ett köp kanske


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

ser fram emot att att köra igenom cataclysm 1 gång, sen så kommer jag nog inte att lira mera wow.

Medlem
Skrivet av Fisse:

1. Göra Alliance och Horde mer identiska /check
2. Fortsätta sprida ut alla roller till samtliga klasser /check
3. Fortsätta förenkla bosstaktiker till amöba-intelligensnivå. /check
4. Mindre levelcap för att säkra 10 expansioner till innan man behöver göra en ny grafikmotor /check
5.Mer items med texturer ritade i paint. /check
6.Kopiera alla tradegoods öka stats med 10-10000% och hitta på nya fjantiga namn till dem och öka item level med 20 /check.

Nästa exp efter denna kommer bjuda på en instans auto-qeue som dessutom spelar färdigt instansen åt dig.
Kommer även migrera samtliga klasser ner till en. Alliance och Horde kommer istället få HealerTankKiller klassen som kan göra allt. Lite som Death Knights fast ännu värre.
Skolbussar kommer implementeras så du kan mounta upp och köra runt hela din raid och lola åt alla som inte har köpt 50k guld på IGE och däremed inte har råd med den.

Hatar skiten, ändå är det rätt så roligt >_<

Sånt här gnäll är så kul!:up:

Medlem

hade ju sin telefonkonferans kvartalssamtal igår också, inget speciellt nytt, vanliga closed beta ska börja snart och som säger bara att det är "över 11,5miljoner spelare" men ingen milstone för att releasa någon ny information


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Säger bara Cataclysm kommer inte ha en chans mot Guildwars 2!

Medlem

längtar som fan.... NOT!!! fan viket skitspel asså finns inge värre... Mitt c++, CMD, snake, är mkt bättre än WoW.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Kommer grönt/blått gear finnas kvar?? är ju helt meningslöst i spelet just nu iallafall

Medlem

lol tycker den där elemental snubben ser ut som Kenpachi från Bleach

Medlem

Jag måste faktiskt tacka blizzard. Efter att ha blivit less på wow strax efter första expansionen så är jag numera nästan äcklad av MMORPG. Testar dom i 15 min sen inser jag att det är samma smörja och stänger av.

Tacka vet jag SC2

Gen
Medlem

Tänk som sagt var på att detta är Alpha så mycket lär läggas till i nästa build. Står iofs på MMO men ibland händer det att folk missar
Flera världar ser ju knappt påbörjade ut.

Medlem
Skrivet av Gottn:

längtar som fan.... NOT!!! fan viket skitspel asså finns inge värre... Mitt c++, CMD, snake, är mkt bättre än WoW.

Ändå så är du här i den här nyheten...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Gottn:

längtar som fan.... NOT!!! fan viket skitspel asså finns inge värre... Mitt c++, CMD, snake, är mkt bättre än WoW.

Ändå så är du här i den här nyheten...

Jag må ju skryta litte om mitt spel


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Inaktiv

Finns det nå BRA MMO utan månadskostad? som man kan spela själv om man så vill med.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

det ser rejält "dated" ut...

Inaktiv

Texturerna är brutalt fula.


signatur

a"C"RED -

12
Skriv svar