Persona 5 The Royal släpps 2020 – Persona 5 S är Dynasty Warrior-likt

Robot
Persona 5 The Royal släpps 2020 – Persona 5 S är Dynasty Warrior-likt
Medlem

Hade hoppats på att det var ett nytt battle Royale spel i persona universumet men tyvärr verkar det inte bli så och endast en uppdatering av 5an


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jaja det blir nog bra... Men om de kunde se till att släppa Persona 4 Golden till något annat än Vita och göra en remake av 3an till PS4 så skulle jag bli riktigt nöjd

Medlem
Skrivet av forzo:

Jaja det blir nog bra... Men om de kunde se till att släppa Persona 4 Golden till något annat än Vita och göra en remake av 3an till PS4 så skulle jag bli riktigt nöjd

Ja hellre det än att köra nå flummiga Dynasty warrior klon projekt Hyr ut det på en annan studio då det gäller en portning eller remaster.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hade hoppats på att det var ett nytt battle Royale spel i persona universumet men tyvärr verkar det inte bli så och endast en uppdatering av 5an

Räcker inte den uppsjö av battle royal? Skulle ju ändå med största sannolikhet bli väldigt likt alla andra BR spel som bara har små skillnader. Duger inte dom som redan finns? Är det inte bättre att dom gör nytt innehåll till redan befintliga istället för att göra fler spel, vilket i sin tur drar ner på spelarantalet i dom redan befintliga? Varför inte hoppas på en crossover istället i ditt favorit BR?

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Räcker inte den uppsjö av battle royal? Skulle ju ändå med största sannolikhet bli väldigt likt alla andra BR spel som bara har små skillnader. Duger inte dom som redan finns? Är det inte bättre att dom gör nytt innehåll till redan befintliga istället för att göra fler spel, vilket i sin tur drar ner på spelarantalet i dom redan befintliga? Varför inte hoppas på en crossover istället i ditt favorit BR?

Med tanke på hur pass mycket content och uppdateringar som krävs för att ett Battle Royale ska hållas vid liv så anser nog det också bäst att inte köra på det. Jag är rätt nöjd med vad vi har, även om jag gillar Battle Royale så kan jag inte tänka mig att det hade slutat bra efter några dagar.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Räcker inte den uppsjö av battle royal? Skulle ju ändå med största sannolikhet bli väldigt likt alla andra BR spel som bara har små skillnader. Duger inte dom som redan finns? Är det inte bättre att dom gör nytt innehåll till redan befintliga istället för att göra fler spel, vilket i sin tur drar ner på spelarantalet i dom redan befintliga? Varför inte hoppas på en crossover istället i ditt favorit BR?

Woosh Woosh.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar