Recension – Days Gone

Medlem
Skrivet av breahl:

Ett spel kan inte bli utan buggar, det är omöjligt. Vet du något spel som släppts utan att det varit perfekt? Jag har spelat flera år gamla spel ibland och inte ens dom är perfekta.

Det har jag inte sagt heller.

Det jag säger är att Day1-pacther är ett jävla hittepå för att släppa framstressade spel som är uppenbart trasiga. Och när folk gnäller på en recension som rättvist visar på de bristerna i ett spel blir jag lack.

Det var ett jääääävla gnäll från alla håll och kanter på till exempel Anthem vid release men i det här fallet ska man svälja allt för det kommer en day1-patch. Jävla hyckleri


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag upplever att spelet blir fulare och fulare... någon som håller med?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har för avsikt att alltid ge Tompa kallt kaffe. Han skriver som bäst när han är sur.

Hoppas det blir en Schreier exposé på denna arbetarmisshandel.

Redaktör
Skrivet av Juel91:

Hoppas det blir en Schreier exposé på denna arbetarmisshandel.

Jag hoppas mer på mer kaffe. Gärna varmt.


signatur
Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Det har jag inte sagt heller.

Det jag säger är att Day1-pacther är ett jävla hittepå för att släppa framstressade spel som är uppenbart trasiga. Och när folk gnäller på en recension som rättvist visar på de bristerna i ett spel blir jag lack.

Det var ett jääääävla gnäll från alla håll och kanter på till exempel Anthem vid release men i det här fallet ska man svälja allt för det kommer en day1-patch. Jävla hyckleri

Det stora problemet med Anthems release var ju exakt allt som Day 1 patchen inte fixade så känns inte som en passande jämförelse.

Avstängd
Skrivet av CliQue-SinneD:

Det har jag inte sagt heller.

Det jag säger är att Day1-pacther är ett jävla hittepå för att släppa framstressade spel som är uppenbart trasiga. Och när folk gnäller på en recension som rättvist visar på de bristerna i ett spel blir jag lack.

Det var ett jääääävla gnäll från alla håll och kanter på till exempel Anthem vid release men i det här fallet ska man svälja allt för det kommer en day1-patch. Jävla hyckleri

Vem har gnällt på recensionen?
Den enda jag kan se gnälla här är du. Dock inte på recensionen men på andra användare. Dessutom för att det ska ses som hyckleri så borde du se över vem som klagade på anthem och jämföra med vem som inte klagar på day 1 patch till days gone.

Kan förövrigt tillägga att detta är mitt första inlägg där jag nämner anthem någonsin. Tycker nämligen att det spelet ser extremt dåligt ut och har absolut noll intresse för det.

Edit:
Sen ser det ju även ut som att apex legends, ett spel du verkar gilla, fick sin första stora patch redan 2 månader efter release. Med mycket sånt som skulle kunnats fixas vid release... Kanske till och med med hjälp av en day 1 patch. Men istället ville dom stressa fram spelet utan att testa ordentligt


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Juel91:

Det stora problemet med Anthems release var ju exakt allt som Day 1 patchen inte fixade så känns inte som en passande jämförelse.

skrev till exempel.

Släpp ett icke trasigt spel istället.

Skrivet av DrAg00nEn:

Vem har gnällt på recensionen?
Den enda jag kan se gnälla här är du. Dock inte på recensionen men på andra användare. Dessutom för att det ska ses som hyckleri så borde du se över vem som klagade på anthem och jämföra med vem som inte klagar på day 1 patch till days gone.

Kan förövrigt tillägga att detta är mitt första inlägg där jag nämner anthem någonsin. Tycker nämligen att det spelet ser extremt dåligt ut och har absolut noll intresse för det.

Edit:
Sen ser det ju även ut som att apex legends, ett spel du verkar gilla, fick sin första stora patch redan 2 månader efter release. Med mycket sånt som skulle kunnats fixas vid release... Kanske till och med med hjälp av en day 1 patch. Men istället ville dom stressa fram spelet utan att testa ordentligt

Ja får jag inte gnälla på användare eller? Folk har ju lärt sig älska day1-patcher verkar det som.

Och ja Apex var trasigt vid release och jag drabbades hårt och har gnällt som fan över det. Det är ett lika illa exempel som Days Gone, Anthem, och vilket annat spel som helst som är trasigt vid release.

Är skiten trasigt så borde det inte släppas öht innan det är fixat.

Småbuggar får man leva med, har aldrig sagt något annat.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Avstängd
Skrivet av CliQue-SinneD:

skrev till exempel.

Släpp ett icke trasigt spel istället.

Ja får jag inte gnälla på användare eller? Folk har ju lärt sig älska day1-patcher verkar det som.

Och ja Apex var trasigt vid release och jag drabbades hårt och har gnällt som fan över det. Det är ett lika illa exempel som Days Gone, Anthem, och vilket annat spel som helst som är trasigt vid release.

Är skiten trasigt så borde det inte släppas öht innan det är fixat.

Småbuggar får man leva med, har aldrig sagt något annat.

Visst får du gnälla på andra användare om du vill. Men när du helt oprovocerat kallar andra användare för hycklare och påstår saker om andra utan något belägg så ser du mest ut som en butthurt fanboy.

So what om folk inte har något emot dag 1 patchar? Det är tyvärr så verkligheten ser ut i både dagsläget och framtiden för spelvärlden.

När är det enligt dig ok för en utvecklare att släppa första patchen?

Kommer att vänta på svar av dig men kommer troligtvis inte svara mer på detta ämne eftersom det känns som vi kommit väldigt off topic.. just a heads up. Om du vill fortsätta diskussionen kan vi ta det i PM eller så skapar vi en egen Day 1 patch tråd i forumet


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Till alla som slår fullständigt bakut utifrån EN enda recension, jisses varför gör ni er själva den otjänsten? Kolla alltid efter SAMLADE MEDELBETYGET istället om ni nu ska få en hum om spelet innan ett eventuellt köp. För det är ju rätt mycket pengar det rör sig om. Rekommenderar som vanligt eminenta gamerankings:
https://www.gamerankings.com/ps4/191628-days-gone/index.html
70,66% baserat på inte mindre än 41 recensioner ger såklart en rätt hygglig helhetsbild.
Även metascore, där ligger det på 72. Så helt åt skogen verkar det ju inte vara, däremot långt ifrån ett mästerverk.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Visst får du gnälla på andra användare om du vill. Men när du helt oprovocerat kallar andra användare för hycklare och påstår saker om andra utan något belägg så ser du mest ut som en butthurt fanboy.

So what om folk inte har något emot dag 1 patchar? Det är tyvärr så verkligheten ser ut i både dagsläget och framtiden för spelvärlden.

När är det enligt dig ok för en utvecklare att släppa första patchen?

Kommer att vänta på svar av dig men kommer troligtvis inte svara mer på detta ämne eftersom det känns som vi kommit väldigt off topic.. just a heads up. Om du vill fortsätta diskussionen kan vi ta det i PM eller så skapar vi en egen Day 1 patch tråd i forumet

Mitt sista svar då

För mig får man släppa balanseringspatcher när man vill. I Apex fall som är ett MP spel är balansering svårt att få till bra innan spelet är live.

När det gäller SP-spel så ser jag ju såklart helst att det inte behöver patchas alls, men om det upptäcks någon bugg så fixa det så fort som möjligt, självklart. Men det är rätt stor skillnad på att fixa några småbuggar och att ett spel är riktigt dåligt optimerat och allmänt trasigt vid release. Tycker det är slött.

Trevlig helg!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jaha, som jag misstänkte.

Det verkar som fler och fler speltillverkare som ska lansera spel tillsammans med dessa bolag som Sony m.fl. blir bara allt sämre. Det ska produceras kvantitet framför kvalitet och med alldeles förkorta "tillverkningstider".

Därför köper jag aldrig numera några större speltitlar före de varit ute ett par månader, spenderar hellre pengarna på indiespel där man faktiskt får mer och mer valuta för pengarna, även om vissa är Early access.

Mitt råd till andra, sluta sponsra storbolagen på pengar och stöd de som faktiskt har bra idéer till spel.

Avstängd
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Mitt råd till andra, sluta sponsra storbolagen på pengar och stöd de som faktiskt har bra idéer till spel.

Bra idéer har dom säkert... Synd bara att det för det mesta endast är idéerna som är bra. Skapandet och utförandet not so much.

Mitt råd till andra, köp den hårdvara och mjukvara du vill och stöd bolagen som gör det du gillar... Och se till att njuta av det.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Kan hålla med mycket av kritiken, iallafall den som inte är baserad på buggar.

Storyn känns inte jätteintressant, världen känns lite väl öde, motorcykeln känns mest som ett jobbigt inslag osv, vapnenkänslan och striderna brister.

Men men, jag fortsätter jobba mig igenom spelet även om det inte riktigt finns nåt som håller mig kvar och får mig att vilja ha mer.

Kanske ändrar åsikt något längre fram i spelet.

Medlem

Vill läsa mer om spelupplevelser, mindre rankning/1-day-patch gnäll. Tack.

Medlem

Håller inte alls med recensionen, tycker story och gameplay är riktigt bra, och med några perks är det inte i närheten av den grindingen som beskrivs! Har vi spelat samma spel? Snart 10 timmar in och än så länge en solklar 4/5

Inaktiv
Skrivet av eCore:

Håller inte alls med recensionen, tycker story och gameplay är riktigt bra, och med några perks är det inte i närheten av den grindingen som beskrivs! Har vi spelat samma spel? Snart 10 timmar in och än så länge en solklar 4/5

Alla gillar inte samma sak

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag körde kanske lite för många svar i ett svep.

Men men. De har fixat buggar löpande under testperioden, PS4 Pro-verren hackar t.ex. inte längre. Men jag blir lika förvånad varje gång när utvecklare inte hinner fixa grova problem förrän i sista stund, det här har ju utvecklats i fem, sex, sju år.

All bugs and cold coffee makes Tomas a dull boy. All bugs and cold coffee makes Tomas a dull boy. All bugs and cold coffee makes Tomas a dull boy. All bugs and cold coffee makes Tomas a dull boy. All bugs and cold coffee makes Tomas a dull boy.

Jag hoppas att ni inte har ngn brandyxa i närheten. ehmm
(till er andra i huset ta med ngt att försvara er med när ni går på toa)

I övrigt tycker jag det är en utmärkt recension. Betygsskalor hit och dit. Det är bäst att läsa recensionerna noggrant, då får man bästa uppfattningen om det denne recensent skriver om som dåligt eller bra är sådant som även påverkar min personliga uppfattning. Har denne samma tänk om vad som är störande med vissa spel som jag har. Eller har vi olika uppfattningar om sådant.

Blir inget köp för mig på länge iaf. Behöver nog mycket mer uppdateringar för att slippa allt för mkt störande saker blir min åsikt.

Kallt kaffe syndrom brukar drabba mig när jag nyss hämtat hett kaffe, spelar en liten stund och ska ta en slurk. Det är ju inte ens ljummet! Då vet man att man spelar ett bra spel. Det har gått mycket längre tid än jag trodde😁

Medlem
Skrivet av eCore:

Håller inte alls med recensionen, tycker story och gameplay är riktigt bra, och med några perks är det inte i närheten av den grindingen som beskrivs! Har vi spelat samma spel? Snart 10 timmar in och än så länge en solklar 4/5

Är av samma åsikt. cirka 10h in i spelet & det jag sett än gillar jag.
Inget God Of War men skulle jag betygsätta det nu så blir det en 8;a .

Medlem

Tråkigt att folk stirrar sig blinda på en recension utan ha ens själv sett ett klipp på liret hur det ser ut. Sorgligt att vuxna människor inte vågar ha egna uppfattningar om spel då de flesta på det här forumet verkar vara vilsna typer. Ni missar årets zombie spel för ni går efter någons personliga åsikt. Tänk på att Last of Us fick oså 2/5 i betyg men det visa sig vara ps3 bästa spel.

Så sluta stirra er blinda i recensioner och testa det själv sen återkom för spelet är kardemumma antingen en 8 eller 9 i min bok

Medlem

@cRYPT0NiT3:

Va ? De tog Bend Studio nästan 7år att skapa det här spelet. Stora grymma AAA spel tar minst 4-5år att skapa. Kolla RDR2, last of us 2 och många fler. Indie spel går att spela på sin smart telefon vilket det duger för men inte mer. Vad tar ett indie spel att producera ihop 5-6mån av ett gäng på 30pers. blir inget kvalité där inte

Redaktör
Skrivet av submariner:

Tråkigt att folk stirrar sig blinda på en recension utan ha ens själv sett ett klipp på liret hur det ser ut. Sorgligt att vuxna människor inte vågar ha egna uppfattningar om spel då de flesta på det här forumet verkar vara vilsna typer. Ni missar årets zombie spel för ni går efter någons personliga åsikt. Tänk på att Last of Us fick oså 2/5 i betyg men det visa sig vara ps3 bästa spel.

Så sluta stirra er blinda i recensioner och testa det själv sen återkom för spelet är kardemumma antingen en 8 eller 9 i min bok

Vi gav högsta betyg till The Last of Us - https://m.fz.se/recension/168619-the-last-of-us

Gillar du Days Gone - kul, njut! Men du får acceptera att alla inte delar din åsikt.


signatur
Medlem

Det här känns lite som när FZ sågade The Witcher. Alla har rätt till en åsikt även om den är fel

Medlem

Har spelat nu i några timmar och tycker inte alls det förtjänar en tvåa. Kan tycka att andra spel med microtransaktioner är sämre, så som far cry new dawn. Även far cry new dawn är otroligt repetetivt precis som alla andra ubisoft spel. Ett annat exempel är mafia 3, så sjukt repetetivt att man somnar. De spelen kan jag tycka inte förtjänar mer än en etta eller tvåa.

Kan ju ta ett exempel från spelet som hände förut. Det startade med att jag först brände upp ett läger med zombies (freaks). Så fort jag kommer ut ur byggnaden där lägret var hör jag skott. Då ser jag 6 pers bli jagade av freaks (som de dödar). Efter ett tag försöker jag smyga mig lite närmre för att få en inblick i vad de gör här och när jag väl har kommit så pass nära att jag har en i siktet skjuter jag. De andra i dens sällskap springer och gömmer sig ett tag för att sedan försöka smyga sig på mig. Mitt skott resulterar också i att det kommer fler freaks som nu slåss för kung och fosterland mot de här 6 personerna. Då de dödar varandra så bara några få återstår, slår jag till. Jag mördar de sista och tar deras loot. Efter kanske 30 minuter är alla döda och jag står där som herre på täppan. Helt ofantligt tagen av hela spektaklet.

Personligen gillar jag sånt, jag gillar när ai:n inte är helt hjärndöd och då känns det helt plötsligt så otroligt realistiskt. Att ai:n hanterar situationen som en riktig människa kanske skulle ha gjort är riktigt trevligt!

Jag tycker att det är ett bra spel med väldigt mycket att göra. För mig får det nog en 4:a. Skulle nog ha blivit en 5:a om det inte var lika många buggar och fps drops. 😎 👌

Medlem

Har kollat lite när en vän spelat nu och det ser ju sannerligen inte så illa ut som den här recensionen får det att framstå. Vi har inte haft några problem att levla upp vapen o så heller. Man får ju skitmycket xp genom att klara av random events ute i världen o så.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Jag förstår inte hur man kan ge berättandet dåligt betyg.

Jag förstår dock ni spelade tidigare variant som uppenbarligen hade stora problem.

Jag har spelat det ca 12 timmar in. Och storyn är sjukt bra då dom ger dig bara lite i början med många frågor och jag tror helt allvarligt. Det är omöjligt ni har klarat spelet om ni givit det en recension så off. Och har ni ej klarat det? Här föll ni platt fz tyvärr.

Ni kan ej försvara er här. Ni har stressat ut en recension för andra smörj sidor gör det.

Det är därför folk kommer hit för att se en bra rättvis recension. Men ni har inte ens kommit mer än 10 procent in i spelet....

Hur kan ni avgöra dåligt berättande då?

Det är fenomenalt berättat och jag är inte ens 50% in i spelet.

Jag kan själv inte rekommendera spelet, varför badrum. Jo jag är inte klar med spelet då är jag inte värd att rekommendera precis som eran recension. Spela klart spelen istället?

Förstår inte problemet? Ni kör eran verksamhet ni styr. Men jag jobbar som kock och har en yrkeskod jag gör inte en ful tallrik och det ska vara smakrikt och gott med ett fint upplägg annars går den inte ut ur luckan. Här har ni gjort ett halvdant trött orättvist jobb.

För mig hade jag aldrig kunnat se en gäst i ögonen och säga det är såhär vi gör här.

Kör på som ni vill, men tycker ni ska fundera lite mer över erat stressade recensionsystem. Ha gärna ett 2 fas system fullvärdad recension och ett pågående. Men ni kan omöjligt på fullaste allvar ge en recension när ni inte klarat spelet ens? Det är ju rent absurt.

Jag går in här dagligen och för en gång skull blev jag riktigt besviken.

Inte för vi kommer hålla med om vad för betyg ett spel ska få, men för ni har bara gjort en ren skör lögn till recension. Om nu branschen fungerar som den gör fixa ett 2 fas recension system iaf.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Jag förstår inte hur man kan ge berättandet dåligt betyg.

Jag förstår dock ni spelade tidigare variant som uppenbarligen hade stora problem.

Jag har spelat det ca 12 timmar in. Och storyn är sjukt bra då dom ger dig bara lite i början med många frågor och jag tror helt allvarligt. Det är omöjligt ni har klarat spelet om ni givit det en recension så off. Och har ni ej klarat det? Här föll ni platt fz tyvärr.

Ni kan ej försvara er här. Ni har stressat ut en recension för andra smörj sidor gör det.

Det är därför folk kommer hit för att se en bra rättvis recension. Men ni har inte ens kommit mer än 10 procent in i spelet....

Hur kan ni avgöra dåligt berättande då?

Det är fenomenalt berättat och jag är inte ens 50% in i spelet.

Jag kan själv inte rekommendera spelet, varför badrum. Jo jag är inte klar med spelet då är jag inte värd att rekommendera precis som eran recension. Spela klart spelen istället?

Förstår inte problemet? Ni kör eran verksamhet ni styr. Men jag jobbar som kock och har en yrkeskod jag gör inte en ful tallrik och det ska vara smakrikt och gott med ett fint upplägg annars går den inte ut ur luckan. Här har ni gjort ett halvdant trött orättvist jobb.

För mig hade jag aldrig kunnat se en gäst i ögonen och säga det är såhär vi gör här.

Kör på som ni vill, men tycker ni ska fundera lite mer över erat stressade recensionsystem. Ha gärna ett 2 fas system fullvärdad recension och ett pågående. Men ni kan omöjligt på fullaste allvar ge en recension när ni inte klarat spelet ens? Det är ju rent absurt.

Jag går in här dagligen och för en gång skull blev jag riktigt besviken.

Inte för vi kommer hålla med om vad för betyg ett spel ska få, men för ni har bara gjort en ren skör lögn till recension. Om nu branschen fungerar som den gör fixa ett 2 fas recension system iaf.

Jag måste bara flika in här. Till och börja med så har recensenten vid flera tillfällen förklarat i kommentarsfältet att det är hans egna intryck och hur HAN upplever spelet utifrån dom plågsamma 15? timmar han lagt på spelet för att VI andra och DU ska kunna ta del av ett opartiskt intryck hur spelet upplevs. Man att ge han skäll för att han inte tycker som du är helt absurt när det är ett SPEL vi pratar om. Du snackar liksom päron och bananer nä du pratar om ditt jobb gentemot hans. När man besöker en restaurant och betalar pengar för att få bra mat så förväntar man sig det också. Men att köpa detta spelet är helt valfritt och likaså om du vill ta del av FZs recension.

Jag har själv inte spelat spelet och kommer inte göra det heller då jag sett en hel drös med filmer och streams för att fatta mig en uppfattning av om detta spel verkligen är så mediokert som det låter. Och jag håller väldigt mycket med recensenten och här nedan är bråkdel av störande saker jag upptäckte.

Dessa så kallade freakers värkar har fått dela på en enda midifil för dom låter alla likadant. Vart än man stöter på dem så låter dom likadant och allmänt tråkiga

Ljudet försvinner och kommer tillbaka vid fler tillfällen.

Npc ska gå nedan en trappa med gör inte det utan flyter fram i luften och sen tillbaka. Nuddar inte äns trappan.

AI här verkar helt rubbat. Sniper som står mitt i en väg och ska skjuta. Fast han gör inte det. Han snurrar runt på vägen och det är bara och gå fram och klubba ner han. En sniper ska väl vara osynlig och vara högt nånstans?

Sen så verkar det öde, öde, öde.

jbx
Medlem
Skrivet av Hexon:

Jag måste bara flika in här. Till och börja med så har recensenten vid flera tillfällen förklarat i kommentarsfältet att det är hans egna intryck och hur HAN upplever spelet utifrån dom plågsamma 15? timmar han lagt på spelet för att VI andra och DU ska kunna ta del av ett opartiskt intryck hur spelet upplevs. Man att ge han skäll för att han inte tycker som du är helt absurt när det är ett SPEL vi pratar om. Du snackar liksom päron och bananer nä du pratar om ditt jobb gentemot hans. När man besöker en restaurant och betalar pengar för att få bra mat så förväntar man sig det också. Men att köpa detta spelet är helt valfritt och likaså om du vill ta del av FZs recension.

Jag har själv inte spelat spelet och kommer inte göra det heller då jag sett en hel drös med filmer och streams för att fatta mig en uppfattning av om detta spel verkligen är så mediokert som det låter. Och jag håller väldigt mycket med recensenten och här nedan är bråkdel av störande saker jag upptäckte.

Dessa så kallade freakers värkar har fått dela på en enda midifil för dom låter alla likadant. Vart än man stöter på dem så låter dom likadant och allmänt tråkiga

Ljudet försvinner och kommer tillbaka vid fler tillfällen.

Npc ska gå nedan en trappa med gör inte det utan flyter fram i luften och sen tillbaka. Nuddar inte äns trappan.

AI här verkar helt rubbat. Sniper som står mitt i en väg och ska skjuta. Fast han gör inte det. Han snurrar runt på vägen och det är bara och gå fram och klubba ner han. En sniper ska väl vara osynlig och vara högt nånstans?

Sen så verkar det öde, öde, öde.

Exakt min känsla av spelet! Vilket skräp för den hypen. Hade det varit en svalare hype och en ärligare ton så hade jag kanske kunnat acceptera detta, men nu....
Nej tack!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Kan ju säga att mina första intryck inte stämmer alls med hur jag känner nu. Diggar spelet skarpt även om det har sina brister.

Avstängd

Ja, jäklar vad folk är arga på recensionen. Jag vill inte vara sådan. Men för inte så länge sedan tyckte en rad inläggare att Anthem var ett förträffligt spel. För att det quote "Var roligt". No prob. Men mig ärligen ska allt som levererar mindre är Conan Exiles som exempel kastas på majbrasan. Om jag köper lesser gör jag delvis det för att jag hoppas och för att jag är lite ängslig. Vill vara med. Normen för mig ska vara Star Citizen. Skojar inte. Nittio procent av det som lämnar devs. är ju inte för roligt som vi säger. Smak, ålder, intressen. Raggarknutte eller Pikachu. Ett väldigt spann där emellan. Easy.

Inaktiv
Skrivet av vilma:

Ja, jäklar vad folk är arga på recensionen. Jag vill inte vara sådan. Men för inte så länge sedan tyckte en rad inläggare att Anthem var ett förträffligt spel. För att det quote "Var roligt". No prob. Men mig ärligen ska allt som levererar mindre är Conan Exiles som exempel kastas på majbrasan. Om jag köper lesser gör jag delvis det för att jag hoppas och för att jag är lite ängslig. Vill vara med. Normen för mig ska vara Star Citizen. Skojar inte. Nittio procent av det som lämnar devs. är ju inte för roligt som vi säger. Smak, ålder, intressen. Raggarknutte eller Pikachu. Ett väldigt spann där emellan. Easy.

Jag måste vara bakis som fan fortfarande för jag fattade inte hälften av det där:D

Skriv svar