Blacksad: Under The Skin är en deckare med klös, släpps i september

Robot
Blacksad: Under The Skin är en deckare med klös, släpps i september

Plåster på The Wolf Among Us 2-såret?

#blacksad-under-the-skin


Medlem

Detta har jag faktiskt väntat på länge. Gillar Pendulo, dom gjorde ett grymt jobb med Yesterday. Lite mognare pek o klick spel:)

Medlem

Kan bli kul, men tyvärr inget plåster för mig ang. Wolf Among Us var ett av mina mest framemotsedda spel...

Jag har dock förhoppningar om att Skybound skall ta upp Wolf Among Us 2, då Walking Dead finalen blivit så pass hyllat (och får hoppas sålt någorlunda bra)

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Rackaren:

Detta har jag faktiskt väntat på länge. Gillar Pendulo, dom gjorde ett grymt jobb med Yesterday. Lite mognare pek o klick spel:)

Jaså, var det dem som gjorde Yesterday också? Det var en underhållande liten pärla.

Medlem

Asså, det är något med den grafiska stilen som får det att verka som en parodi på Wolf Amongst us än ett seriöst spel Sen är det säkert det, och det blir säkert jättebra! Men det är något som inte klickar med detta för mig asså.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Jaså, var det dem som gjorde Yesterday också? Det var en underhållande liten pärla.

Japp

Medlem

Tydligen vunnit "Best Action-Adventure Game" award på Gamescom 2019. Release är 5 November

1
Skriv svar