Red Dead Redemption får gratis-tillägg

Robot
Medlem
Red Dead Redemption får gratis-tillägg

gratis är alltid gott:)

Medlem

Intressant spel men tyvärr så räckte denna månads spelpengar bara till Alan wake.

Medlem

Trevligt trevligt! kommer lätt köpa detta

Inaktiv

Hur blir det med 360 versionen? Får den ochså gratis eller tvingar Micro$ att ta betalt igen?
Vet att The Orange Box för 360 inte fick uppdateringar till TF2 pga Microsoft ville ta betalt, men Valve ville inte så de fixar så alla updates är klara.

Medlem

Vad falls! Det finns alltså inte till PC!? Då har man suttit och småtajat i onödan då!

Inaktiv

Co-Op är alltid nice!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Phy phan phad phjag phser phram phemot phdetta phspel!


signatur
Medlem

väntat på ett sådant spel länge. Och nu kommer det och verkar bättre än vad jag hade förväntat mig. MEN NEJ, nu skiter vi i PC. Jippie!!!!

Medlem

åhh vad jag längtar. Detta verkar ballast ever ^^

Btw, red dead revolver va bara till konsol så att detta bara kommer till konsol e inte så överraskande.

Medlem

Gött mos, bra att bryta den giriga DLC-trenden som andra kör med. D.v.s. släppa ett halvfärdigt lir, släpp resten av innehållet på releasedagen eller snart efter i form av köpbart DLC. Alla jublar och tycker att utvecklarna gott kan få ännu mer stålar :T.

RDR verkar bli svingött! Bara känslan är fin så är det ju succé!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

nä det går väl inte att vara mer taggad inför det här än vad jag redan är. jag ser det som GTA 5 och har hajpat det därefter! årets spel förutspår jag!

Medlem

Spelet ser riktigt lovande ut och att kunna hoppa in i en annan kompis värld och rida runt kan bli riktigt kul.

PS3 versionen bokad sedan länge!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ge mig den, till PC.

Medlem

Spelet är inte ens släppt och redan nu talas det om expansions. Det gillas verkligen
har beställt två stycken limited edition till 360 så jag och My son kan köra CO-op


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av Kharif:

Hur blir det med 360 versionen? Får den ochså gratis eller tvingar Micro$ att ta betalt igen?
Vet att The Orange Box för 360 inte fick uppdateringar till TF2 pga Microsoft ville ta betalt, men Valve ville inte så de fixar så alla updates är klara.

MS tar betalt för sitt serverutrymme samt hur mycket servrarna används, tror Sony också använder en liknande metod. Frågan är bara om utvecklaren vill betala för att ha sitt material ute, eller vill göra som Valve och kräva spelarna på pengar, samt göra en rejäl vinst/DLC, och skylla på MS.
Gratis är gott iaf

Inaktiv

Tipsade er,men mitt namn finns minsan inte med ;P

Medlem

Så, red dead förbeställt, verkar bli årets lir, på konsoll iaf!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Ni som inte har en Xbox 360 och vill lira har nu en riktigt bra anledning till att skaffa en! hehe

Medlem

Detta är bara delar av nyheten, det kommer nämligen att släppas tre DLC i sommar och bara det första kommer att vara gratis! Å andra sidan betalar jag gärna för DLC om de är bra och intressanta!

Inaktiv

Gratis är alltid gott! :heart:

Medlem

Är det bara jag som inte spelar co-op? Jag hoppas det kommer dlc-material med soloprylar sen men med tanke på att de två extra episoderna till GTA4 kom långt efter släppet är det väl troligt att det kommer att bli så här med, har inget problem att betala för 4-5 nya speltimmar.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Thank yous peoples... Det ger lite mer värde...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer nog köra detta ganska mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nice! DLC's är alltid bra och speciellt när dom är gratis. Längtar otroligt till RDR, ska se till att skynda till webhallen den 21a Maj för att hämta ut spelet

Medlem

gött att man snart ska köppa en xbox360

Håll ut ett halvår så får vi pc lirare också panga loss på bröderna Dalton


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Detta längtar jag efter!!

1
Skriv svar