Bloodstained: Ritual of the Night släpps i slutet av juni

Robot
Bloodstained: Ritual of the Night släpps i slutet av juni
Medlem

Har väntat länge på det här, ser ut att bli bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Årets sleeper hit spår jag.

Medlem

Varit sjukt taggad I minst 1 år så min själ är redo för detta, och hype är grymt stor, jag är bland den största fan av SoTN jag kan tänka mig, så jag tror inte jag blir besviken, förutom om ja det är för kort dvs.

Medlem

Spelet som gjort en reversed Mighty no.9. Blir lätt ett köp till Switchen om det inte totalsågas. På så sätt kan en veckas senare släpp vara en fördel.

Medlem

Är starkt skeptisk till att detta blir mer än godkänt. Ser väldigt stelt och tråkigt ut. Hoppas att jag har fel. Är sugen på ett sådant här spel till Switch.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

53 Miljoner för det där? Känns som de fått bra lön i alla fall.

Medlem

Köp dirre👍

Medlem

Väntar med spänning på min signerade Collector's Box


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Hoppas detta blir bra. Tror Iga fortfarande vet vad han gör!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Inaktiv

Backade det för 110$ på Kickstarter. Ser fram emot det. Gillar det man fått se men hänger ju på helheten. SOTN är ju ett av all time favorite.

Medlem

Jag backade kort före det analkande demot som släpptes förra våren. Var helt bedrövad över dess låga kvalité. Kunde sommaren därpå inte låta bli att jämföra med vad Team Cherry gjort med sina knappa 60 000 AUS dollar i Hollow Knight.

Ville inte ens ta i Bloodstained med tång efter det. Var visst inte ensam och jag är otroligt glad över att IGA inte bara lät det här passera. Ser mycket fram emot mitt spel nu!

Medlem

Ser fortfarande ut some ett mobilspel rent grafiskt, spelar dock mindre roll när gameplay ser riktigt bra ut.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ser fortfarande ut some ett mobilspel rent grafiskt, spelar dock mindre roll när gameplay ser riktigt bra ut.

Fett! Tipsa om dina tio bästa mobilspel med den här grafiken.

Gen
Medlem

Lite underligt att backers inte fått info om releasedatumet men men, spelet ser bra ut! Ska bli skoj att lira.

Medlem

Tycker det är en av de bästa trailers jag sett för ett spel. Om spelet blir bra är en annan femma.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Fett! Tipsa om dina tio bästa mobilspel med den här grafiken.

Jag vill också veta 😁

1
Skriv svar