Releasehästryttare
Katana Zero

Klarade Katana Zero nu ikväll och vill slänga ut en rekommendation till er som söker nått liknande Hotline miami

Likt Hotline miami så går man från rum till rum med mål att oftast mörda allt och alla och sedan ta sig till slutet utan att dö.

När man väl klarar ett rum så känner man sig som en badass då du efter får se en återspelning i realtid hur du klarade rummet.

#pixelperfektion

Moderator | Testpilot

En medlemsrecension hade varit nice

Bra tips om inte annat!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare

Det är ett spel som kommer vara på mångas topp 10 listor i slutet av året, likt Oxenfree som också sålde dåligt när det väl släpptes så blev det ju en stor hit med tiden då folk fick upp ögonen hur bra det va.

Sekiro har sålt bättre, men det är inte det bästa ninjaspelet som släppts i år längre!

5/5 .. missa inte!

Releasehästryttare

De har lagt till hardmode nu!
Tror personligen jag skippar det då jag tyckte svårighets graden på normal va helt perfekt

https://steamcommunity.com/games/460950/announcements/detail/...

Medlem

Jag är bra nyfiken på detta, men har samtidigt så många påbörjade spel som jag borde avsluta. Men kanske blir tvungen att testa detta ändå.

Edit: Det är på tok för enkelt att köpa spel på Steam, så nu är Katana Zero inköpt och installerat. Blir till att testa detta i morgon.

Releasehästryttare

@Guybrush82:
Gött!
Det är ju inte jätte många timmar om du inte kommer nöta det på hard

Medlem

@Devan: Det låter bra då jag oftast föredrar lite kortare spel.

Medlem

Jag har nu kört några uppdrag och gillar upplägget med blandningen av pussel och action, samtidigt som spelet har en häftig visuell "stil", bra musik och en ganska intressant/underhållande story.
Plus i kanten till utvecklarna för möjligheten att i options ändra till PS4:a kontroller (som jag spelar med), istället för det sedvanliga där endast Xbox One-kontroll stöds.

1
Skriv svar