"Tar alltid sådana här anklagelser på största allvar"

Robot
"Tar alltid sådana här anklagelser på största allvar"
Medlem

Först barnporren och nu detta, man undrar ju vilken sorts människa randy egentligen är.

Medlem

Visste att någon annan skulle försvara Pitchford före han själv.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Damage Control

Medlem

Det är ju inte direkt något man har svårt att tro på.

Är förvånad att det inte ramlat in några metoo anklagelser än.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

@superlim: Han är i bästa fall lögnaktig och dumdristig med förmåga att stoppa skorna i munnen så fort tillfälle ges...
Men var det verkligen barnporr han hade på sin USB-sticka? Eller det kanske ej framkommit helt och hållet? Nog pratade han om det i någon podcast bara för några månader sedan där han åter igen självmant, utan att ens vara utfrågad, började dra rövarhistorier där han försökte koppla hela den där porr grejen till hans passion för magi-trick (?!).

Tycker verkligen synd om alla duktiga spelutvecklare som jobbar under honom och titt som tätt behöver ut och moppa golven efter hans klavertramp när nästan allt annat som ej har med Randy att göra just nu ser positivt ut!

Det har gått så långt nu att jag endast har HL Blue Shift kvar som jag känner mig tvungen att behöva spela igenom för att få det färdigt liksom. Det ligger installerat och snällt framme i Steam biblioteket varje dag men det är som att Randy Ditchfords ande vilar över det och ej låter mig spela färdigt expansionerna utan negativa tankegångar, wtf...

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:

@superlim: Han är i bästa fall lögnaktig och dumdristig med förmåga att stoppa skorna i munnen så fort tillfälle ges...
Men var det verkligen barnporr han hade på sin USB-sticka? Eller det kanske ej framkommit helt och hållet? Nog pratade han om det i någon podcast bara för några månader sedan där han åter igen självmant, utan att ens vara utfrågad, började dra rövarhistorier där han försökte koppla hela den där porr grejen till hans passion för magi-trick (?!).

Tycker verkligen synd om alla duktiga spelutvecklare som jobbar under honom och titt som tätt behöver ut och moppa golven efter hans klavertramp när nästan allt annat som ej har med Randy att göra just nu ser positivt ut!

Det har gått så långt nu att jag endast har HL Blue Shift kvar som jag känner mig tvungen att behöva spela igenom för att få det färdigt liksom. Det ligger installerat och snällt framme i Steam biblioteket varje dag men det är som att Randy Ditchfords ande vilar över det och ej låter mig spela färdigt expansionerna utan negativa tankegångar, wtf...

Han har verkligen klivit in perfekt i cliffyb's clownskor.

Blue shift är rätt bra faktiskt, ge det en chans!

Medlem
Skrivet av superlim:

Först barnporren och nu detta, man undrar ju vilken sorts människa randy egentligen är.

Herregud... hade missat det med barnporren... Finns det en passande spyende emote att klistra in här? Vilken vidrig karl han verkar vara


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Herregud... hade missat det med barnporren... Finns det en passande spyende emote att klistra in här? Vilken vidrig karl han verkar vara

Var inte barnporr enligt han själv, utan "barely legal". Men eftersom det fanns folk som reagerade på innehållet när USB-minnet kom tillbaka till företaget så var det nog väldigt iffy.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Var inte barnporr enligt han själv, utan "barely legal". Men eftersom det fanns folk som reagerade på innehållet när USB-minnet kom tillbaka till företaget så var det nog väldigt iffy.

Det är svårt att ta något han säger seriöst, så förmodligen var det minst sagt "iffy" ja usch!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Avstängd

Mmm? Ser han inte lite luggsliten ut?

Medlem
Skrivet av kaealy:

Var inte barnporr enligt han själv, utan "barely legal". Men eftersom det fanns folk som reagerade på innehållet när USB-minnet kom tillbaka till företaget så var det nog väldigt iffy.

"Barely legal" är fortfarande inte barnporr så vet inte varför folk fortsätter säga det.

Om David blev "överfallen" 2017 varför har han inte anmält Randy då? Jag tycker Randy är ett lögnaktigt svin men att kalla honom pedofil och komma med anklagelser två år efter att de skett är så jävla larvigt.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

"Barely legal" är fortfarande inte barnporr så vet inte varför folk fortsätter säga det.

Om David blev "överfallen" 2017 varför har han inte anmält Randy då? Jag tycker Randy är ett lögnaktigt svin men att kalla honom pedofil och komma med anklagelser två år efter att de skett är så jävla larvigt.

är väl ord mot ord om det är barely legal eller barnporr, för rätten att bedöma.

Inaktiv
Skrivet av superlim:

Först barnporren och nu detta, man undrar ju vilken sorts människa randy egentligen är.

Finns det bevis för någon av anklagelserna?

Skrivet av marsson90:

Herregud... hade missat det med barnporren... Finns det en passande spyende emote att klistra in här? Vilken vidrig karl han verkar vara

Du vet alltså inget om anklagelserna men utgår automatiskt från att det är sant. Sund källkritik där

Skrivet av Barkbiten:

"Barely legal" är fortfarande inte barnporr så vet inte varför folk fortsätter säga det.

Om David blev "överfallen" 2017 varför har han inte anmält Randy då? Jag tycker Randy är ett lögnaktigt svin men att kalla honom pedofil och komma med anklagelser två år efter att de skett är så jävla larvigt.

Frisk fläkt med folk som inte tar fram högaffeln direkt utan tänker lite logiskt. Mer sånt tack!

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Finns det bevis för någon av anklagelserna?

det är väl det rätten ska bedöma?

konstigt att en så juste kille blir anklagad för massa saker dock, bara otur antar jag!

Inaktiv
Skrivet av superlim:

det är väl det rätten ska bedöma?

konstigt att en så juste kille blir anklagad för massa saker dock, bara otur antar jag!
https://i.imgflip.com/20qlse.jpg

Så det är okej att utgå ifrån att det är sant och kalla honom ett jävla as innan han har blivit dömd?
Okej.. då vet jag ju iaf hur du resonerar
Hoppas du slipper bli anklagad för något du inte gjort men om du nu blir det så förutsätter jag
att du flyter med strömmen och agerar skyldig fram tills det att du blivit bevisad oskyldig!

Medlem
Skrivet av superlim:

det är väl det rätten ska bedöma?

konstigt att en så juste kille blir anklagad för massa saker dock, bara otur antar jag!
https://i.imgflip.com/20qlse.jpg

Låt rätten bestämma det först då innan du snackar skit?

Du ger inte direkt intrycket av att "rätten ska bedöma" när du i tråden säger att han haft barnporr som om han redan är skyldig och kallar honom för clown när du jämnför honom med Cliffy B. Det är sådan här skit som förstör människors liv oavsett om de är skyldiga eller ej.

Barely legal porr är ta mig fan inte barnporr. Punkt slut. Vad betyder ens det? Att han sökt på kvinnor som ser yngre ut än 18? För det är det som är barely legal.

Inaktiv
Skrivet av Barkbiten:

Låt rätten bestämma det först då innan du snackar skit?

Du ger inte direkt intrycket av att "rätten ska bedöma" när du i tråden säger att han haft barnporr som om han redan är skyldig och kallar honom för clown när du jämnför honom med Cliffy B. Det är sådan här skit som förstör människors liv oavsett om de är skyldiga eller ej.

Barely legal porr är ta mig fan inte barnporr. Punkt slut. Vad betyder ens det? Att han sökt på kvinnor som ser yngre ut än 18? För det är det som är barely legal.

Skönt att man inte är den enda som tänker på detta viset.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Låt rätten bestämma det först då innan du snackar skit?

Du ger inte direkt intrycket av att "rätten ska bedöma" när du i tråden säger att han haft barnporr som om han redan är skyldig och kallar honom för clown när du jämnför honom med Cliffy B. Det är sådan här skit som förstör människors liv oavsett om de är skyldiga eller ej.

Barely legal porr är ta mig fan inte barnporr. Punkt slut. Vad betyder ens det? Att han sökt på kvinnor som ser yngre ut än 18? För det är det som är barely legal.

snacka skit? jag uppmärksammade att det fanns anklagelser mot honom, om det är barely legal eller barnporr har jag som sagt redan nämnt att jag tycker att rätten ska avgöra, kul att du verkar vara ta mannens ord att det är "barely legal" som sanning dock.

Att Randy gjort diverse pajasuttalanden den senaste tiden kan väl knappast någon ha missat.

Inaktiv
Skrivet av superlim:

snacka skit? jag uppmärksammade att det fanns anklagelser mot honom, om det är barely legal eller barnporr har jag som sagt redan nämnt att jag tycker att rätten ska avgöra, kul att du verkar vara ta mannens ord att det är "barely legal" som sanning dock.

Att Randy gjort diverse pajasuttalanden den senaste tiden kan väl knappast någon ha missat.

Du skrev:

Skrivet av superlim:

Först barnporren och nu detta, man undrar ju vilken sorts människa randy egentligen är.

Ganska uppenbart att det antyder att han haft att göra med barnporr och du undrar vad han är för en sorts person egentligen.
Hade du inte trott att han haft med barnporr att göra hade man inte formulerat sig på det viset.
Varför ens spekulera över vad han är för en sorts person innan han ens blivit dömd? Speciellt när det inte finns några som helst bevis tillgängliga?

Medlem

Kan inte påstå att jag är så värst imponerad av någon av personerna vid detta laget...

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Du skrev:

Ganska uppenbart att det antyder att han haft att göra med barnporr och du undrar vad han är för en sorts person egentligen.
Hade du inte trott att han haft med barnporr att göra hade man inte formulerat sig på det viset.
Varför ens spekulera över vad han är för en sorts person innan han ens blivit dömd? Speciellt när det inte finns några som helst bevis tillgängliga?

Jag menade att referera till hans förra skandal. Jag tycker heller inte att det är särskilt konstigt att spekulera i hur han hamnar i de här situationerna om han nu är en sådan hyvens karl.

Inaktiv

@superlim: Är väl ingen som påstår att han är en hyvens karl. Jag väljer helt enkelt att INTE uttala mig om skandalerna innan jag vet vad som är rätt eller fel. Borde inte vara för mycket begärt.
Man hade väl själv velat att folk skulle tro du var oskyldig tills motsatsen blev bevisad?

Medlem
Skrivet av anon_326725:

@superlim: Är väl ingen som påstår att han är en hyvens karl. Jag väljer helt enkelt att INTE uttala mig om skandalerna innan jag vet vad som är rätt eller fel. Borde inte vara för mycket begärt.
Man hade väl själv velat att folk skulle tro du var oskyldig tills motsatsen blev bevisad?

Det är så rättsväsendet opererar, resten av världen spekulerar rätt fritt, även tidningar.

personligen tror jag inte att han är skyldig för barnporrsgrejen, men eddings historia ringer sannare i mina öron

Medlem

Vuxna karlar som dom beter sig.

Medlem

Han borde ändra namn med alla högafflar som höjs mot honom

Medlem

Ja undra vilken sorts människa han e!! Undra ifall han e oskyldig, eller undra ifall han e ett svin som e skyldig!!! oj man kan visst undra om en människa innan bevisen har kommit fram utan döma ut

Medlem
Skrivet av bleken:

Ja undra vilken sorts människa han e!! Undra ifall han e oskyldig, eller undra ifall han e ett svin som e skyldig!!! oj man kan visst undra om en människa innan bevisen har kommit fram utan döma ut

Alien Colonial Marines släpptes ju redan 2013, så bevis för att han är en bluff och en bondfångare är det ju ingen brist på.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Alien Colonial Marines släpptes ju redan 2013, så bevis för att han är en bluff och en bondfångare är det ju ingen brist på.

eeeh!! Okej!

Medlem
Skrivet av bleken:

eeeh!! Okej!

Förvånad att du missat ett av spelvärlden största kontroversiella spelsläpp och helt avsaknad av etik när det kommer till marknadsföring.

12
Skriv svar