Ny rulle från Kane & Lynch 2

Medlem
Ny rulle från Kane & Lynch 2

ush för berättar rösten men vill se mer ingame , har ej spelat ettan så fårväl se va som blir av detta

Medlem

ettan var väl helt okej, var väl en del saker som skulle kunnat vara bättre.men ser framemot detta då man hade roligt spela igenom första:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Första gången jag varvade 1an var 12/10 men när jag försökt igen stör jag mig på usel vapenkontroll och det känns inte lika roligt. Gamespot recensenten och en del andra kanske hadde en dålig dag när dom prova det eller så är dom bara gnälliga kärringar som gillar att gnälla.

Medlem
Medlem

Se filmen högupplöst. - Ja tack!
Video not found...

Medlem

Blev riktigt imponerad av trailern. Den visuella designen ser asball ut, de har verkligen fångat känslan av att kolla på en komprimerad stream filmat med en kass, skakig digital kamera. Såg ärligt talat ut som riktigt filmmaterial ibland.

Utöver det verkar de också ha fixat mycket av det som inte var så bra i ettan.

Jag är aspeppad inför detta. Konceptet var ju så jävla bra i ettan, multiplayeridén var också unik och spännande. Nu verkar de äntligen ha fått till helheten. Min hype-meter går i taket.

Medlem

Riktigt bra trailer, blir nog att skaffa spelet om det blir lika lovande som det verkar

Medlem

De kanske har lyckats ta till vara på den goda grund de skapade och gör ett bra spel! Hoppas de lyckas, ser lovande ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Japp ser ut att bli ett köp för mig iallafall.


signatur

Vem är den här Pegi och varför bryr vi oss om att hon är 18 år!? Grafiken ser OK, förhoppningsvis en annan motor än tidigare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar