Frostpunk-skaparna vill utöka sitt universum

Robot
Frostpunk-skaparna vill utöka sitt universum

Och talar även om konsolporten av just Frostpunk.

#11-bit-studios, #Frostpunk


Medlem

hoppas det inte förstör spelet känsla för pc spelare näst kommande spel vilket jag tror men vad vet jag... Men det känns som att Frostpunk 2 blir inte så bra med andra ord


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

hoppas det inte förstör spelet känsla för pc spelare näst kommande spel vilket jag tror men vad vet jag... Men det känns som att Frostpunk 2 blir inte så bra med andra ord

Ja precis. Varje gång jag läser/hör "Vi designar redan med handkontroller i åtanke..." så är första tanken "jaha, ytterligare ett spel förstört".


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Trist

Hade velat se fler scenarios I Frostpunk, grymt spel men nog borde dom kunnat släppa ett DLC med fler scenarios tycker man?

Medlem

@Lord Silver: Känner också att det finns sjukt mycket potential för expansion - backstory/lore, scenarier, miljöer, fler byggnader/tech/policys o.s.v... vill ha-begäret finns kvar, det är ett bra spel.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Kul väntar spent på att den kommer till ps4 eller switchen.

Medlem

Frostpunk RPG. Hoppas dom släpper PC version med kontrollstöd. Hade vart nice om alla som portar spel hade släppt kontrollstödet till PC också. Sitta i soffan med in home streaming funkar bra för mig i alla fall

Medlem

Gött att höra för en konsolspelare som en själv


signatur

PSN: MrOakenborn

1
Skriv svar