Tredje tråden nedtagen i rad.

Avstängd
Tredje tråden nedtagen i rad.

La upp en tråd för c:a 10 minuter sedan. Nu är den borta. Varför?

Geeks Gaming
Skrivet av vilma:

La upp en tråd för c:a 10 minuter sedan. Nu är den borta. Varför?

Lite svårt för oss att veta iom att den är, ja, raderad.
Skulle gissa på att det kanske var ett ämne som inte passade här?

Avstängd
Skrivet av NordhNet:

Lite svårt för oss att veta iom att den är, ja, raderad.
Skulle gissa på att det kanske var ett ämne som inte passade här?

Att ProJared verkar vara pedofil och feminist på samma gång?

Geeks Gaming
Skrivet av vilma:

Att ProJared verkar vara pedofil och feminist på samma gång?

Jisses, jo det skulle jag inte direkt kalla ett ämne man avhandlar på en sida om spel, nej 😂
Flashback är nog bättre

Avstängd
Skrivet av vilma:

Att ProJared verkar vara pedofil och feminist på samma gång?

Gamern ProJared.

Avstängd
Skrivet av NordhNet:

Jisses, jo det skulle jag inte direkt kalla ett ämne man avhandlar på en sida om spel, nej 😂
Flashback är nog bättre

Inte adekvat tänker du? ProJared? En av dom mer inflytelserika YT-Gamers. En pionjär inom YT-Gaming.

Geeks Gaming
Skrivet av vilma:

Inte adekvat tänker du? ProJared? En av dom mer inflytelserika YT-Gamers. En pionjär inom YT-Gaming.

Mycket möjligt. Dock så tänker jag att avhandla någons sexuella preferenser samt politiska ståndpunkter, gamer eller ej, hör nog hemma på andra forum än geeks

Moderator | Testpilot

Vad Projared gör och inte gör på sin fritid är inte direkt relevant för en spelsajt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Skrivet av NordhNet:

Mycket möjligt. Dock så tänker jag att avhandla någons sexuella preferenser samt politiska ståndpunkter, gamer eller ej, hör nog hemma på andra forum än geeks

Om det inte handlar om PewDiePie då förstås? Kritiserar FZs egna här. Sexuella preferenser. Har det nämts ifråga Randy Pitchford? Om FZ berörd vill referera sitt påstående om "åsiktsfrihet" här på sajten? Under Allmän kritik. Helt partisk redaktion. Ett parti.

Geeks Gaming
Skrivet av vilma:

Om det inte handlar om PewDiePie då förstås? Kritiserar FZs egna här. Sexuella preferenser. Har det nämts ifråga Randy Pitchford? Om FZ berörd vill referera sitt påstående om "åsiktsfrihet" här på sajten? Under Allmän kritik. Helt partisk redaktion. Ett parti.

Nu hänger jag inte riktigt med här. Har Fz avhandlat Randy Pitchford och pewdiepies sexuella preferenser och politiska ståndpunkter? Det har jag nog missat 🤔

Vad menar du med ”Ett parti”?
Är du okej?

Moderator | Testpilot
Skrivet av vilma:

Om det inte handlar om PewDiePie då förstås? Kritiserar FZs egna här. Sexuella preferenser. Har det nämts ifråga Randy Pitchford? Om FZ berörd vill referera sitt påstående om "åsiktsfrihet" här på sajten? Under Allmän kritik. Helt partisk redaktion. Ett parti.

Det räcker nu. Som sagt, vad Projared gör på sin fritid har inget med gaming att göra.

Man kan diskutera om allt gällande Pitchford är relevant, men då anklagelserna mot honom blev kopplat till en större nyhet om att originalrösten till Claptrap inte kommer vara med i Borderlands 3 så får det en viss relevans. Helst när det ryktas att han ska ha slagit personen.

Låser denna innan det spårar ur.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar