Lås in era plånböcker, datumen för Steams sommarrea har läckt

Robot
Lås in era plånböcker, datumen för Steams sommarrea har läckt

Dags att krossa spargrisen (och semesterbudgeten).

#steam, #steamsummersale, #steamsale, #steamdeals, #valve


Medlem

Det har tyvärr varit helt ointressant för mig dom senaste åren.

Kanske köper något som legat och skräpat på wishlisten längst ner i ett par år.

Medlem

Kommer vara fullt upptagen med FFXIV: Shadowbringers så lär inte bli något köp i år. Känner mig ganska mätt med spelen jag har för tillfället, samt backloggen...

KANSKE Pillars of Eternity 2...

Medlem

För en som har en backlog från helvetet redan så blundar jag för detta. En annan gång, Gaben!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Har bara ett spel i min backlogg nu, men har gömt undan plånboken ändå. Har bara Chaosbane på min lista just nu som jag hoppas blir bra.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

KoP
Medlem

Så ointressant med reor nuförtiden. Ordet REA(lisation) har bleknat bort efter åratal av missbruk inom handeln. :/

Medlem

Sisådär 143 spel i min Backlog...hmmmm

Medlem

Rea på Steam, bara aningen mer spännande än Elgigantens reaskyltar.

Medlem

Var ju väldigt najs förr med Steams rea men idag kan man när som helst navigera in på G2A och köpa spelen för reapris eller t.o.m. billigare valfri dag i veckan. Väljer man annat land också så behöver man inte betala moms eller något sånt heller


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Köper alltid alla spel jag är intresserad av direkt. Palla vänta på eventuella reor?

Medlem

Senaste rön; Steams SommarREA är nu Epic Games Store Exklusiv.


signatur

Nämen!

Inaktiv

Finns inga roliga spel längre. Kommer inte köpa nåt även om det är gratis!

Bannerlord och Cyberpunk är de enda ljusen på horisonten.

Inaktiv

"flest spel vinner"

Medlem

Förra rean köpte jag två spel som jag fick en bra deal på men fortfarande inte spelat. Jag håller mig nog undan.

FM-guru
F.d. Sisyr

Min första tanke är densamma som alla andra, men samtidigt känner jag mig själv väl nog för att inse att jag lär köpa ett eller två spel som blir senaste tillskottet i min enorma backlog och tidigast spelas igenom typ 2025...

Medlem

25e är dock svårt å låsa plånboken då man får lönen, vilket är perfekto!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
GOG

Har alla glömt GoG Galaxy? Spel utan DRM.
Inte bara gamla spel längre.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Finns inga roliga spel längre. Kommer inte köpa nåt även om det är gratis!

Bannerlord och Cyberpunk är de enda ljusen på horisonten.

Måste tyvärr hålla med. I princip alla nysläpp är bara spel för den stora dumma massan. Bannerlord undantaget (förhoppningsvis), spelade M&B plus mängder av mods i över 1000 timmar, Cyberpunk kommer troligtvis bli pk-nerfat.

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

Cyberpunk kommer troligtvis bli pk-nerfat.

De fick ju till Witcher spelen vilka är jäka långt från pk-nerf. Jag är fortsatt optimistisk.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

Måste tyvärr hålla med. I princip alla nysläpp är bara spel för den stora dumma massan. Bannerlord undantaget (förhoppningsvis), spelade M&B plus mängder av mods i över 1000 timmar, Cyberpunk kommer troligtvis bli pk-nerfat.

Och alla som inte har samma smak som dig tillhör alltså "den stora dumma massan"?!
Kanske läge att hoppa av den höga hästen?

1
Skriv svar