Ny rulle på Disciples III

Robot
Air
Medlem
Ny rulle på Disciples III

Ska nog ge spelet en chans senare..

Medlem

har 2an gold edi sen flera år tidigare och jag har tyckt om det spelet , så ja hoppas att 2an kommer bara lika bra om inte bättre

Medlem

Det finns inte hotseat...

Medlem

disciples 3 har redan släppts i mother russia och enligt vad jag har hört så suger det valkuk.
att de har tagit bort 2 stycken raser kan jag leva med. dock så är campaign det enda spelläget som finns, ingen hotseat kvar alltså som "fakka" sa. De har ingen campaign AI heller utan allt är tydligen scriptat. Ingen mapdesigner, inga nya units alls och man kan inte längre segla på vatten av någon mystisk anledning... och det är buggigt som satan. och det finns ändå 5 patches ute.
så går det när man låter nåt random ryskt företag ta hand om en respekterad spelserie.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Ser lovande ut, har inte testat någon av de andra delarna. Oj ändrar mig nog efter ha sett ThinBoi´s kommentar. Synd såg ju bra ut på trailern.

Medlem

Men vafan... släpps spelet nu då... det har funnits i Ryssland en halv evighet och det finns även i Australien... Jag äger Gold-edition av båda de tidigare delarna i serien och ser de som riktigt bra alternativ till Heroes of Might and Magic även om femman faktiskt var riktigt trevligt och lite mera lättsmält än trean...

1
Skriv svar