Tetris, Minecraft, GTA V, med flera – vilka av de bäst säljande spelen har du kört?

Robot
Tetris, Minecraft, GTA V, med flera – vilka av de bäst säljande spelen har du kört?
Medlem

Alla utom Wii Fit och Wii Sports. Tetris kommer aldrig bli gammalt. Lirat det hela mitt liv

Medlem

Kört allt utom Pokemon.

Medlem

Samtliga förutom Wii Fit och Wii Sports Resort. Tetris eller Pokémon blir aldrig gammalt

Medlem

Gotta catch 'em all!

Inaktiv

Alla utom Resort

Ambassadör
Xbox

Minecraft, Tetris och PUBG.


signatur

Jump in.

Medlem

Allt utom PUBG, wii fit och sport.

Medlem

Endast Tetris.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jag har spelat det mesta på samtliga plattformar fram till XB1 och PS4..har aldrig spelat på någon av dom


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Har spelat nästan alla battlefields. Annars har jag inte spelat nån Mario spel.

ELF
Medlem

Borde ni inte ha frågat efter Mario Kart generellt?
Har kört allt utan Mario Kart Wii, men har ju självklart kört Mario Kart N64.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Visa mig den person mellan 10 och 50 år boende i ett i-land som inte spelat Tetris, så ska jag visa dig min regnbågsfärgade tre-benade enhörning.

//LD

Redaktör
Skrivet av Lord Darkness:

Visa mig den person mellan 10 och 50 år boende i ett i-land som inte spelat Tetris, så ska jag visa dig min regnbågsfärgade tre-benade enhörning.

//LD

Börja visa den medan jag letar upp en bild på min helt igenom analoga far.


signatur
Medlem

Innan jag lockar fram min enhörning med den fair-trade-märkta low-carb sockervadden så måste jag fråga;

Är han verkligen under 50?

//LD

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Börja visa den medan jag letar upp en bild på min helt igenom analoga far.

Är han under 50?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Skrivet av Freakon:

Är han under 50?

Ähum. Nej. Fast vi har haft konsoler och datorer i hemmet sen han var i 30-årsåldern.


signatur
1
Skriv svar