Ödmjukt indiespelserbjudande

Medlem
Ödmjukt indiespelserbjudande

snåla inte nu bara :evil:

Medlem

inget av spelen jag är intresserad av men bara sången gjorde det nästan värt det


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

Synd att man inte har paypal, eller någon av de andra betalningsmetoderna.

Kul att man kan se hur mycket stålar de tjänat än så länge iaf

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Synd att man inte har paypal, eller någon av de andra betalningsmetoderna.

Kul att man kan se hur mycket stålar de tjänat än så länge iaf

Du kan använda paypal. När du kommer till Paypal sidan så står det en liten fin rad text: Don't have a PayPal account? Use your credit card or bank account (where available )

Krävs att du har et Visa/Mastercard men utöver det så krävs inget mer.

Medlem

Suveränt iniativ och jag föredrar nästan indie framför det mesta numera dessutom. Tyvärr har jag redan WoG, Penumbra, Aquaria och Gish. Det sista såg lite segt ut.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Riktig rolig video

Det var en jäkla massa pengar dom hade fått in

296 346 U.S. dollars = 2.24251413 million Swedish kronor

Medlem

Nice, läste detta för två dagar sedan på neogaf. Tog del av erbjudandet direkt.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Gav 10 dollars för spelen, har testat de flesta redan, inte kaninspelet dock, men det funkade ju asdåligt verkligen.

Medlem

Köpt.


signatur

Rawr

Medlem

Donerat och klart, även fast jag redan hade en del av spelen redan. Fast nu har jag dom till mac också. Trevligt.

Medlem

Fantastiskt, går ju inte inte köpa. 10 dollars, hade redan World of Goo och kände mig inte direkt i behov av fler spel då jag redan har en del på hög att spela, men tycker det är viktigt att markera att de har helt rätt i vad som står på deras förstasida angående DRM och piratkopiering och så.

Tummen upp för dessa indie-utvecklare!

Medlem

Hadde redan World of Goo och Aquaria, men gav dem 15 dollar för resten av spelen helt till välgörenhet. Hoppas det kommer till användning, alltid gillat Penny Arcades Child's Play.

Kul grej: Skriv en 0 i vad du vill betala och få rolig bild.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Jag köpte det för 5 dollar eftersom jag egentligen inte är sugen på något av spelen (äger dessutom World of Goo). Tycker bara att det är en bra idé som jag vill stödja.

Gav 50% till välgörenhet.

Medlem

Amnesia! Grymt!


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

så om jag fattar detta rätt, så kan jag köpa alla dessa spelen för typ 1 krona?

om man nu är så snål vill säga


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Jag köpte det för 5 dollar eftersom jag egentligen inte är sugen på något av spelen (äger dessutom World of Goo). Tycker bara att det är en bra idé som jag vill stödja.

Gav 50% till välgörenhet.

Jag ägde allt utom Penumbra och kaninspelet (och kaninspelet såg verkligen skit och ointressant ut) så jag skippade det hela först. Läste din kommentar och insåg att det egentligen inte handlar om spelen utan om att ge pengar till något bra och få något tillbaka.

Köpte det som en gåva för $20 och gav 100% till Childsplay.

/ LordDaimos

Inaktiv

Ah varit sugen på detta ett tag (goo). Har precis fått en maffig lön så man känner att man har råd att betala lite för det

Medlem
Medlem

Det här är så awesome!
Asbra spel allihop!

Medlem

Kommer definitivt att köpa. Sådana här initiativ ska uppmuntras.

Medlem

varför påminner rösten väldigt mkt om killarna i lonely island >_<

Medlem
Medlem
Medlem

10 $

Har varit sugen på World of Goo sen jag såg en recension för ett tag sen. Detta avgjorde saken! Resten av spelen är bonus.

Medlem

Underbart initiativ, dock inget vidare intresserad utav något av spelen, har testat de flesta.

Hade jag haft lite pengar över på mitt Paypal konto hade jag nog köpt ändå, om än bara för initiativet.

Inaktiv

Ett ytterst trevligt initiativ.

Lugaru sög stenhårt och kommer att försvinna från en hårddisk när mig inom kort.
World of Goo, som jag iof redan har, är bara det ledigt värt $30. Gish är jag inte helt vän med ännu men det kan vara OK.
Aquaria känns välgjort och som om det finns en genomtänk idé bakom.
Penumbra känns lite segt i kontrollerna men verkar OK annars, om inget stödjer man lokal spelutveckling med köpet.

Medlem
Skrivet av pileofnuts:

$0.01

Tack vare sådana som dig lär vi få leva med DRM och andra skitknep från Activision, EA, osv. ett bra tag till.

Jag köpte för 30$. Det köpet som känts bäst på länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av pileofnuts:

$0.01

sweet

*wtf internet nerd rage* >:-(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Blev sittande med World of Goo ett par timmar igår kväll. Skitkul! Helt klart är det spelet i sig värt de 10 $ jag betalade.

12
Skriv svar